חמשת הנאשמים. מתוך פייסבוק
חמשת הנאשמים. מתוך פייסבוק

אונס הקטינה באשקלון: הותר לפרסום שמם של הנאשמים

על פי כתב האישום, חמשת הגברים, בשנות ה-20 לחייהם מאשקלון ומאשדוד, ביצעו בקטינה עבירות מין שכללו אינוס ומעשה סדום ולא הסתפקו בכך, אלא אף השפילו אותה כשהיא תחת השפעת סמים שהם סיפקו לה

פורסם בתאריך: 27.1.21 16:43

     

הותר לפרסום: פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד 5 נאשמים – אהרון משה זינו (20) מאשדוד, אביב אוחיון (23) מאשקלון, יצחק ממן (24) מאשקלון, ליאור שמחון (29) מאשקלון ודניאל דנילוב (20) מעפולה, בגין ביצוע עבירות של מעשי סדום בנסיבות מחמירות ואינוס כלפי קטינה בת כ-17 באשקלון. בנוסף, מיוחסת לזינו בכתב האישום עבירת תקיפה כלפי המתלוננת, וכן כלל הנאשמים מלבד אוחיון מואשמים בביצוע עבירה של הספקת סם מסוכן.

אילוסטרציה: א.ס.א.פי קריאייטיב INGIMAGE

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

עם קבלת התלונה במשטרה, כחצי שנה לאחר קרות המעשים, הוקם צוות חקירה מיוחד (צח"מ) בתחנת אשקלון שהחל בביצוע פעולות חקירה רבות כאשר המתלוננת משתפת פעולה באופן מלא ועומדת בשעות רבות של חקירה ואפילו בעימותים בינה לבין החשודים, במהלכם היא הטיחה בחשודים את המעשים שביצעו בה, לכאורה.

באחד מימי החקירה של המתלוננת, שלוותה על ידי נציגה של המרכז לנפגעות תקיפה מינית, התברר כי הוא יום הולדתה ה-18. על מנת שהיא בכל זאת תחגוג את היום הזה כמו שצריך ולא באופן שלילי, קנו לה השוטרים עוגה ובלוני וניסו לשמח אותה עד כמה שאפשר באותן הנסיבות.

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

המעשים, על פי החשד, בוצעו במהלך חודש יוני, אז הגיעה המתלוננת לפגוש את בן הזוג שלה והוא הלך איתה לדירה באשקלון שם היו גם חבריו. באותו היום, כך לפי חשד המשטרה, בוצעו בה עבירות מין על ידי כמה מהחשודים יחד. היא סיפרה כי באותה דירה היה שימוש בסמים ואלכוהול, מה שערפל את חושיה.

היא תיארה מצב שהיא הייתה כל כך מנותקת מהאירוע עד שהיא לא עיכלה את מה שנעשה לה. היא נותרה באותה הדירה מספר ימים לאחר מכן עד שלדבריה הבינה מה שאירע והחלה להתפכח.

כתב האישום הוגש ביום 6.1.21, סנגוריהם של הנאשמים הגישו ערעור לבית המשפט העליון על ההחלטה של ביהמ"ש המחוזי להתיר פרסום שמותיהם של הנאשמים. במהלך הדיון שהתקיים היום ובהמלצת השופט יוסף אלרון, הם חזרו בהם מהערעור.

על פי האישום הראשון בכתב האישום, המיוחס לכלל הנאשמים, המתלוננת, קטינה בת כ-17 בעת האירוע שהתרחש בקיץ 2020, הכירה את הנאשם משה זינו, והשניים קבעו להיפגש.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

המתלוננת הגיעה לדירה באשקלון. הנאשמים, יחד עם אדם נוסף והמתלוננת ישבו בסלון הדירה ועישנו קנאביס. בשלב מסוים, בעת שהמתלוננת שהתה באחד מחדרי הדירה, נכנסו הנאשמים והאחר לחדר וביצעו במתלוננת עבירות מין בצוותא, למרות סירובה ותוך כדי קריאות גנאי לעברה. הנאשם משה זינו, עודד את הנאשמים האחרים בקריאות משפילות לעבר המתלוננת ותיעד את האירוע.

על פי עובדות האישום השני, המיוחס לכל הנאשמים מלבד אוחיון, במהלך השבועיים שלאחר האירוע באישום הראשון, שהתה המתלוננת יחד עם זינו והאחרים. במהלך תקופה זו, סיפקו הנאשמים למתלוננת סמים מסוכנים המכונים "קריסטל", "אקסטה" ו-"אסיד" בתדירות יומיומית.

סמים. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בנוסף, מיוחסות לזינו עבירות של מעשה סדום ותקיפה. על פי עובדות האישום השלישי, במהלך השבועיים שלאחר האירוע המתואר באישום הראשון, בדירה של חברה, ביצע זינו במתלוננת מעשה סדום שלא בהסכמתה החופשית, וכן תקף אותה בכך שהכה אותה באגרופיו ובעט בה כאשר רצתה לעזוב את המקום.

כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום (פלילי). התיק נחקר ע"י צח"מ תחנת אשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של כל הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר