צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

אונס הקטינה באשקלון: בן זוגה לשעבר חשוד כי "העביר אותה מיד ליד"

חמשת החשודים בפרשת אונס הקטינה בדירה באשקלון הובאו היום לבית המשפט. בן זוגה לשעבר חשוד כי מעשי האונס בוצעו בהוראתו כאשר הקטינה אינה יכולה להתנגד. "היא נהנתה מזה, היא רצתה את זה", אמר אחד החשודים. אמו כינתה את הקורבן "שרמוטה"

פורסם בתאריך: 22.12.20 16:27

     

פרטי הפרשה במרכזה חשד לאונס והדחה לסמים של קטינה בדירה באשקלון מתבהרים. היום הובאו חמשת החשודים לדיונים בהארכת מעצרם, דיונים שמפזרים את הערפל באשר למה באמת החשדות נגד הצעירים ומה לטענת הצדדים אירע באותם ימים באותה דירה.

הדיון הראשון עסק בחשוד המרכזי, צעיר בן 20 תושב אשדוד שהיה בן זוגה של הקטינה בת ה-17 תושבת אשקלון. על פי החשד היא הגיעה לדירה באשקלון ושם פגשה בחשוד המרכזי שהיה אז בן הזוג שלה ומשם החלה מסכת העבירות, כאשר החשד הוא שחבריו של החשוד ביצעו בה עבירות מין בהוראתו ובניגוד לרצונה, יותר מפעם אחת. הוא חשוד גם כי הדיח אותה לסמים ואלכוהול ו"העביר אותה מיד ליד" בין חבריו ולכן הוא חשוד גם בשידול לזנות של קטינה כמו כן עולה החשד כי חלק מהמעשים תועדו.

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

השופטת דורית בונדה הגדירה את החשוד "המנוע שמאחורי מסכת העבירות" והוסיפה כי חלקו בפרשה "הוא חלק דומיננטי. בו הכל התחיל. הוא הוביל את המהלכים ועמד מאחוריהם. הוא נתן את ההוראות ואלה בוצעו בניגוד להסכמת הקטינה, כך על פי החשד. התיאורים המגוללים בעדותה של הקטינה הינם תיאורים קשים עד מאוד, על פי החשד בזה אחר זה בוצעו בה מעשים בניגוד לרצונה".

השופטת שעיינה בעדות הקטינה ובחומר הראיות הוסיפה עוד כי "מדובר בתיעוד קשה עד מאוד ובמעשים בהם כל אחד מהחשודים בפרשה נחשדים, כשכל אחד מהמעשים כשלעצמם חמור כשלעצמו ובוודאי שכולם יחד מגבירים ביתר שאת את חומרתם. ציינתי בפתח החלטתי, כי המשיב היה המנוע שעמד מאחורי המעשים גם של יתר החשודים. הקטינה הייתה בת זוגו והוא על פי החשד עשה בה כרצונו, נהג בה כרכושו הבלעדי, העביר אותה מיד ליד, זאת על פי החשד".

סנגורו של החשוד, טען בבית המשפט כי הלקוח שלו נעדר עבר פלילי וכי "היתה לו מערכת יחסים בהסכמה עם אותה מתלוננת. שהתברר שמדובר בעובדות שהיא מסרה ולא היו נכונות, המשיב החליט לנתק את הקשר איתה. חלפו חודשים והנה נולדה תלונה".

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

לאחר הדיון עם החשוד המרכזי עברו לדיונים באשר לחשדות המיוחסים לארבעת החברים המעורבים. אחד מהחשודים, צעיר תושב אשקלון שגם הוא חשוד כי בעל את אותה הקטינה, הודה כי המעשים היו בהסכמה. "זה לקבור בן אדם, אני לא אדם כזה", אמר החשוד בדיון, "אני קיימתי איתה יחסי מין בהסכמה ואפילו נהנתה מזה, היא רצתה את זה, בחורה חצי ערומה עם תחתונים וחזייה, אני מתחנן בפניך", אמר לשופטת בבכי.

אך מעדותה של הקטינה עולים דברים אחרים, היא סיפרה כי החשוד הזה היה אחד מאותה קבוצה שביצעו בה עבירות וכי כאשר הגיע התור שלו, "היא כבר הייתה מצויה בייאוש ובפחד, היא פחדה שהדבר יעשה אלים יותר", ציינה השופטת, "ניכר כי הייאוש בשלב זה בקטינה גבר. כוחותיה ככל הנראה כבר לא עמדו לה, זאת על פי החשד. הקטינה סיפרה שלא רצתה ללכת עם המשיב לחדר, עוד סיפרה שכל העת ניתנו לה מרחוק הוראות".

אמו של החשוד התפרצה בבית המשפט וטענה כי היא מכירה את בנה ויש לה בנות בבית. היא יצאה מאולם בית המשפט וקראה את הקריאה "שרמוטה", אך אביו של החשוד הסביר כי המילה לא כוונה לשופטת אלא לקורבן.

אילוסטרציה: מוטי מילרוד

אילוסטרציה: מוטי מילרוד

סנגורו של החשוד טען כי משטרת אשקלון מנסה לייצר פרשת אונס חדשה לאחר הפרשה עם האונס באילת והוסיף כי הלקוח שלו מתאר אירוע שעל פניו אינו פלילי "שבא לחבר ובא למסיבה ובשלב מסוים התעורר ודיבר איתה וקיים איתה יחסי מין בהסכמה, אחרי זה המשיך לדבר איתה, לאחר יום יומיים פגש אותה היא הציעה לו אפילו סמים, לא כעסה עליו, הוא מספר שלא ראה שהיא שיכורה, לא הייתה על סמים וסיפרה לו כל מיני דברים וזה מבחינתו האירוע, לא יצר איתה קשר. מבחינתו לא חש שביצע שום עבירה ונקלע למקום הלא נכון". עוד הוסיף הסנגור כי  "יכול להיות שהיא מספרת כי היא רוצה להתנקם בבן זוג שלה, להראות שהיא קורבן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




החשוד השלישי, אף הוא תושב אשקלון חשוד בעבירות של הדחת קטין לסמים מסוכנים, בעילת קטינה בנוכחות אחר, מעשה סדום בנוכחות אחר, מעשה מגונה בקטינה, גניבה, אי מניעת פשע והספקת משקה משכר לקטינה. הוא כבר עצור בפרשייה אחרת והוא טען בחקירתו כי הוא לא קשור לאירועים הללו ולא מכיר את הקורבן. היא לעומת זאת מזהה אותו "כאחד מתוך קבוצת החשודים שביצעו בה מעשים מגונים, חמורים יותר חמורים פחות", אמר נציג המשטרה בדיון.

החשוד הרביעי, אף הוא תושב אשקלון, חשוד כי ביצע בנערה עבירות מין בשני מקרים. הוא התפרץ בבית המשפט שוב ושוב וטען לחפותו, "הבנת איזה בחורה מסכנה היא? הבנת מה שהיא עשתה? את לא מבינה שהיא משקרת לך? היא מסכנה אבל היא שיקרה", קרא החשוד לשופטת ואחר כך הוסיף: "אנחנו היינו 5 אנשים, זה מילה נגד מילה, שכולנו נגדה. זה מילה שלנו נגד המילה שלה… איך היא משקרת אותך. איך היא אומרת שזה היה כמה פעמים? אולי יש מצלמות שהיא לא נמצאת במקומות האלה".

סנגורו טען בדיון כי הלקוח שלו "מכחיש שקיים יחסי מין או כל מגע אינטימי איתה ומעולם לא היה במקום בו הגברת קיימה יחסי מין עם אחרים". הוא גם הוסיף כי החשוד פגש אותה לפני כשבועיים והם נפרדו בידידות.

הוא חשוד ביצוע עבירות של הספקת סמים מסוכנים, בעילה בנוכחות אחר או אחרים, מעשה סדום בנוכחות אחר או אחרים, קשירת קשר לעשות פשע, אי מניעת פשע והספקת משקה משכר לקטינה. לצד זה יש לו עבר פלילי כבד הוא הורשע בעבירות אלימות ושוד מזויין ואף ריצה תקופות מאסר ממושכות וזאת למרות גילו הצעיר.

הדיון בעניינו של החשוד החמישי נערך בדלתיים סגורות.

מעצרם של כל החשודים הוארך בשבעה ימים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר