הלווייתו של אופיר ורובל ז"ל
הלווייתו של אופיר ורובל ז"ל. צילום: יוסי פרטוק

"תמיד תהיה אהבת חיי": אופיר ורובל ז"ל הובא היום למנוחות

ביום שישי טבע אופיר ורובל למוות לאחר שנכנס לצלול בחופי אשקלון. היום נערכה הלווייתו, ומאות ליוו אותו בדרכו האחרונה. הוא הותיר אחריו אישה ושלוש בנות

פורסם בתאריך: 3.1.21 18:58

     

מאות בני משפחה, חברים ומכרים הגיעו ללוות היום את אופיר ורובל ז"ל, בדרכו האחרונה בבית העלמין בגבעת ציון. ורובל, תושב אשקלון כבן 48 טבע ביום שישי האחרון בחוף הים באשקלון לשם יצא לתחביב שהוא כל כך אהב: לצלול ולדוג.

"אופיר שלי, אהוב שלי, יקר שלי, מיוחד שלי", ספדה לו אלמנתו מאיה, "כבר שלושה ימים שאתה אינך וזה מרגיש כמו נצח. מחכה שתבוא ותגיד שעבדת עליי כמו שתמיד נהגת לעשות. השקט הזה לא מתאים לך. לא מתאים לצחוק שלך, לא מתאים לשמחת החיים הבלתי נלאית שלך. לא מתאים לקול הגדול שלך, לנוכחות שלך. לא מתאים למילות האהבה שלא הפסקת להרעיף על הבנות ועליי כל יום".

אופיר ורובל ז"ל

אופיר ורובל ז"ל

מאיה גם סיפרה על הפעם האחרונה שבה ראתה את אופיר לפני שיצא לים ביום שישי: "בבוקר יום שישי, קמנו לבוקר של אהבה. הספקת לומר לי 'מאיה, את אהבת חיי'. לו הייתי יודעת שאתה כאן לזמן מוקצב, הייתי טובה יותר. לא מעירה על הבגדים בסלון, לא כועסת שלא גרפת את המים במקלחת ולא כועסת שהשארת מהפיכה במטבח אחרי שבישלת. אני מבטיחה לך שנמשיך ללכת בדרך שלך: דרך של שמחה ושל אהבת החיים. אמשיך לגדל וללוות את הבנות המדהימות שלנו בדרך שלנו. כולנו מתגעגעות אליך ומסרבות להאמין שהלכת מאיתנו. למרות שאתה לא נוכח בגופך, נישא איתנו את האהבה הגדולה שלך, הצחוק המתגלגל, הכישרון לעשות הומור מהכל גם מהמוות הנורא. מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה. היית ותמיד תהיה אהבת חיי".

קברו של אופיר ורובל ז"ל

קברו של אופיר ורובל ז"ל. צילום: יוסי פרטוק

בסיום ההספד השמיעה האלמנה את השיר שבעלה כל כך אהב "לחיות" בביצוע של קרן פלס ורמי קליינשטיין.

איתי ורובל, אחיו הקטן של אופיר, סיפר על הקשר המיוחד ביניהם: "ביום שישי הרגשתי שאין לי אוויר. שכבתי במיטה ולא הבנתי מה קורה לי. שום דבר לא עזר לי, כשאבא סיפר לי את הבשורה המרה הכל התחבר. כולם ידעו את הקשר שהיה לנו, הייתי הבן שלא היה לך. אני הרגשתי את זה, הלב נתן לי להרגיש… הצטיינת בהמון דברים אבל בשני דברים הצטיינת ביותר: בטוב ליבך ובמצוות כיבוד אב ואם. לקחת את המצוות עם הלב. תמיד דאגת לנו האחים, דאגת לאמא. אתה צדיק, הלב שלך היה שלם ולב טוב. אני מעיד עליך שיש לך לב זהב. גידלת אותי כמו בן ואני אהיה לך כבן שאין לך. כל השנה אגיד לך עליך קדיש, כל ספר אקרא על שמך. הכל נתת לי ואני יעשה הכל למענך. אופיר בן אסתר – ראשי תיבות אב"א כמו האבא שהיית לי. אני אדאג לכל מה שצריך במקומך. למאיה והבנות אנסה לדאוג להן במקומך, אבל אני יודע שעשירית ממך אני לא אצליח להיות. לא אשכח אותך לעולם אוהב אותך אהבת אמת", אמר האח ולא השאיר עין אחת יבשה.

אופיר הותיר אחריו אישה, שלוש בנות, הורים, אחים ואינספור מכרים וחברים כואבים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר