אופיר ורובל ז"ל
אופיר ורובל ז"ל

"מצאת את מותך במקום שאהבת": חבריו של אופיר ורובל ז"ל נפרדים ממנו

הצוללן שנפטר ביום שישי בחופי אשקלון הוא תושב העיר אופיר ורובל. הוא עסק בתחום התיירות וכיהן בתפקידי ניהול בבתי המלון בעיר אשקלון. הלווייתו תתקיים ביום ראשון בשעה 12:00

פורסם בתאריך: 2.1.21 18:16

     

תושב אשקלון שטבע למוות בחוף הים הוא אופיר ורובל, בן 48. זה קרה אתמול בצהריים, ורובל יצא לצלול בחוף גוטה ובמהלך צלילה חש שלא בטוב. באמצעות סירה הוא הובא למרינה באשקלון וכוחות מגן דוד אדום הגיעו למקום כדי לטפל בו, אך לאחר פעולות החייאה הם נאלצו לקבוע את מותו. הוא הותיר אחריו אישה ושלוש ילדות. הלוויתו תיערך ביום ראשון, 3.1, בשעה 12:00 בבית העלמין בגבעת ציון. המשפחה יושבת שבעה ברחוב הוורדים 65.

זירת האירוע במרינה

זירת האירוע במרינה

ורובל הוא דמות מוכרת מעולם התיירות בעיר אשקלון הוא עבד בעבר במלון גני דן ולאחר מכן עבד כסמנכ"ל מלון הרלינגטון. לאחר שעזב את מלון הרלינגטון הוא כתב בפייסבוק שלו "הייתי מאמין גדול בתיירות באשקלון ואני עדיין חולם ומאמין שבעוד מספר שנים מלונאי צעיר יוכל להתחיל קריירה מלונאית בתפקיד זוטר ולסיים קריירה עשירה בתפקיד בכיר מבלי לצאת מגבולות העיר אשקלון". בשנה האחרונה הוא ניהל את אולם האירועים דולוס שבמרינה מול.

ורובל היה ידוע כמי שאהב את הים ואהב לצלול ובילה שעות רבות בתחביב זה. רק לפני כשבועיים הוא ניצל מטביעה לאחר שסירה שבה שט התהפכה.

השמועה על מותו פשטה מיד באשקלון והכתה את חבריו בהלם, "אין מצב שזה נכון זה בטח חלום רע", ספד לו חברו אבי ביתן, "אופיר ורובל חבר יקר שלנו תמיד הייתה חבר טוב שעוזר לכולם מחייך ויודע הכול. למשחקים של בית"ר ירושלים הלכנו ביחד הייתה אוהד שרוף שלהם. בחבר'ה תמיד ידעו מי שרוצה לצאת לסופ"ש במלון אופיר תמיד יסדר אירוח vip. במקום שהכי אהבת שזה הצלילה והים שם מצאת את מותך אוהב אותך ולא אשכח אותך לעולם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ורובל הגיע לאשקלון לאחר שפונה מהישוב ניסנית שבגוש קטיף, "לצערנו אנחנו איבדנו עוד חבר מניסנית מגוש קטיף ועבר איתנו להרצוג מפוני גוש קטיף באשקלון. החבר שטבע אתמול במרינה באשקלון בתחביב שלו בצלילה, אופיר ורובל", כתב יוסי דיין ממפוני הגוש וסיפר: "ישבתי לפני כמה שנים במשרד שלנו במבנה מרכז הקהלתי שלנו ונכנס אופיר והציע להביא את מנהלת התנועה הציונית בית"ר של הליכוד לשכונה כי חיפשנו תנועת נוער לשכונה. אפשר לכתוב עוד הרבה על החבר אופיר. יהי זכרו ברוך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר