הרב יובל אוחיון ודוד חטואל
הרב יובל אוחיון ודוד חטואל

"קשה לחיות לצד זה": דוד חטואל הגיע לנחם את הוריו של דוד אוחיון ז"ל

דוד חטואל שאיבד את כל משפחתו בפיגוע אכזרי, הגיע היום לנחם את משפחת אוחיון שאיבדה השבוע את בנה בתאונת דרכים והציע להם דברי חיזוק מניסיונו, "אמרתי לאלוהים 'אתה נתת לי את המכה את תרפא אותי", סיפר

פורסם בתאריך: 29.10.20 18:28

     

זרם המנחמים בבית משפחת אוחיון בשכונת גבעת הפרחים אינו פוסק, רבים מגיעים לנחם ולחבק את ההורים הרב יובל ורחלי אוחיון שאיבדו את בנם דוד ישראל ז"ל בתאונת דרכים מחרידה ביום שני השבוע.

קברו הטרי של דוד ישראל אוחיון ז"ל

קברו הטרי של דוד ישראל אוחיון ז"ל

היום, הגיע גם דוד חטואל, מי שאשתו טלי וארבעת בנותיו נרצחו בפיגוע אכזרי סמוך למחסום כיסופים בשנת 2004. חטואל שניהל את בית הספר "אסף מימון", היה גם המנהל של האם, רחלי, במשך שנה אחת.

חטואל חיבק את האב, הרב יובל ודיבר איתו על אובדן ועל התמודדות עם הכאב, "השנה ראשונה והשנה שניה זה ממש קשה", הוא אמר, "עדיין יש געגועים אבל למדנו לחיות לצד זה ולהתקדם. יהיו נפילות אבל צריך להתחזק. יש רגעים לא פשוטים של שמחות, של חגים ושבתות וימי הולדת והחוסר הוא בולט. אבל לומדים לחיות לצד זה. כך התנהלתי כל הזמן, אמרתי לאלוהים 'אתה נתת לי את המכה את תרפא אותי'".

אל אוהל המנחמים שמחוץ לבית המשפחה, הגיע חטואל יחד עם אביה של טלי, מומי מלכה. שגם הוא שיתף את הרב יובל ברגעים הקשים שעברו עליו ועל אשתו מאז האירוע הקשה, אך הדגיש כי חייבים להתקדם ולהתחזק. "יעלו הרבה שאלות, החל מהדברים הקטנים כמו מה עושים עם הבגדים? והם מעלים קושי גדול".

חטואל שמתוך האובדן הגדול, הצליח לצמוח מחדש ולהקים משפחה חדשה, הציע לסייע להורים ולתמוך בהם, "אם תרצה, אחרי השבעה נוכל לבוא, לשבת ולדבר ולחשוב קצת ולקבל כוחות אחד מהשני. נעזור אחד לשני. זה משבר שלא הולך להיות קל, הולך להיות קשה לחיות לצד זה".

הרב יובל הודה לו על הדברים הללו, והזכיר לו מפגש ביניהם לאחר האסון הגדול שפקד אותו אז.

אתמול הגיע גם הרב יצחק ברדא לנחם את ההורים. הרב ברדא שאף הוא שכל את בתו הדסה ז"ל לפני כשנתיים, ישב עם האב, הרב יובל אוחיון ושוחח איתו בדברי חיזוק באמונה וביטחון.

הרב יובל אוחיון והרב יצחק ברדא

הרב יובל אוחיון והרב יצחק ברדא

הרב יובל סיפר לרב ברדא עד כמה דוד ישראל ז"ל היה ילד מיוחד וידען בתורה ועד כמה ייחל לעתידו המזהיר שנגדע ברגע אחד, "אנחנו לא שואלים שאלות על הקב"ה, לא נתעסק באיך זה קרה, נאמין בבורא עולם ונשתדל להתמודד עם הצער", אמר האב.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר