ערכת בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג
ערכת בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

בשורה טובה לאשקלון: עשרות תושבים החלימו מקורונה

קצב ההאטה במספר הנדבקים נמשך, לאחר שבמהלך החג אובחנו למעלה מ-140 בדיקות התברר כי רק חמישה מהם נמצאו חיוביים. נחצה קו ה-10 אלף נדבקים ברמה הארצית

פורסם בתאריך: 10.4.20 09:41

     

כפי שפרסמנו, בימים האחרונים נרשמה האטה במספר הנדבקים בקורונה באשקלון, זאת לאחר שבועות ארוכים שבהם רשמה העיר אשקלון מספר גבוה של נדבקים.

מאז התפרצות הקורונה בישראל עומד מספר הנדבקים באשקלון על 221, מדובר על עליה של 5 בלבד מערב החג, אז נרשמו 216 בלבד. אבל הסימן הטוב הוא שחמשת הנדבקים החדשים הם מתוך 143 בדיקות שנעשו. מדובר על 3.4 אחוז מהנבדקים, שזה בערך שליש מהמספרים שאשקלון התרגלה אליהם.

מתחם המרינה מול. צילום: פבל

צריך לקוות שההנחיות נשמרו בחג. מתחם המרינה מול. צילום: פבל

אבל הבשורה הטובה של היום מגיעה דווקא ממספר המחלימים: 33 תושבי אשקלון שנדבקו בקורונה כבר החלימו ממנה ושוחררו לביתם מבתי החולים, וממלונות הקורונה.

אין ספק שהנתון הנהדר הזה לצד ההאטה בקצב ההדבקה, מיטיבים עם העיר, אך יש לקוות כי ליל הסדר וחג הפסח כולו לא גורמים לעלייה בקצב ההדבקות וכי התושבים הקפידו על ההנחיות.

נכון לעכשיו מאושפזים במחלקת הקורונה בברזילי, 15 חולים בנגיף, שלושה מהם במצב קשה ויתר המאושפזים בשלבים שונים של מחלת ריאה.



ברמה הארצית נחצה קו העשרת אלפים נדבקים ומספר התושבים שנדבקו עד כה בישראל עומד על 10,095, מתוכם 164 במצב קשה, 178 בינוני, ו-8,600 במצב קל. 1,061 חולי קורונה כבר החלימו, אך 92 לא שרדו ומתו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר