בדיקת קורונה. צילום: מוטי מלרוד
בדיקת קורונה. צילום: מוטי מלרוד

מגמת השיפור נמשכת היום: רק אחוז וחצי מהנבדקים אובחנו כחולי קורונה

במשך תקופה ארוכה עמד הנתון על עשרה אחוזים, כך שאחד מכל עשרה נבדקים באשקלון נמצא חיובי לקורונה. בימים האחרונים המגמה החלה להשתפר ועומדת כיום על פחות מאחוז

פורסם בתאריך: 7.4.20 21:25

     

נראה שהימים המדאיגים כבר מאחורי העיר אשקלון ויש לקוות שלילה סדר לא יפגע במגמה. למעלה משלושת אלפים תושבים כבר נבדקו באשקלון ונכון לעכשיו רק 214 מהם נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה.

מדובר בעליה של 2 חולים מהבוקר, זאת למרות שנבדקו היום 137 תושבים, כך שמדובר ב-1.4 אחוז. למה זאת בשורה טובה? כי במשך ימים ארוכים אחוז החיוביים בקרב האשקלונים שנבדקו היה גבוה ועמד על עשרה אחוזים בערך.

מעבדת הקורונה בברזילי. צילום: דוברות ברזילי

הנתון הגבוה זה נמשך לא מעט זמן, כך למשל ב-2 לאפריל בשעה 20:00, לאחר כמה שבועות של בדיקות, כאשר עד אז 1,614 תושבים נבדקו, מתוכם נמצאו 162 חיוביים שזה בדיוק עשרה אחוז מהם שזה היה הקצב הממוצע.

הירידה באחוזי החיוביים החלו כבר למחרת, זה עמד על 7 אחוזים וגם על 4 אחוזים, והיום כאמור הוא עומד על פחות מאחוז וחצי.

גם בסך הכללי של הנבדקים כבר יש פער גדול: עד היום נבדקו באשקלון 3,013 תושבים וכאמור רק 214 מתוכם נמצאו חיוביים. מדובר בירידה של כשלושה אחוזים בסך הכללי ואם המגמה הזאת תימשך, אשקלון כבר לא תשמור על המקום הרביעי בארץ במספר הנדבקים.

רק הבוקר צוין בדוח רשמי של משרד הבריאות כי "בימים האחרונים ניכרת מגמת שיפור ביישובים אשקלון, מגדל העמק ומודיעין, אשר בשבוע שעבר הפגינו שיעור הכפלה גבוה יחסית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ברמה הארצית, מכון לעכשיו ישנם 9,248 תושבים שנדבקו בקורונה. 149 נמצאים במצב קשה, 189 במצב בינוני ו-8,075 במצב קל. 770איש החלימו והבריאו אך 65 חולים לא שרדו ומתו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר