תומר גלאם ויורם סופר

כוננות או מוכנות? ראש העיר נפגש עם מפקד המחוז הדרומי

פורסם בתאריך: 4.2.20 12:19

     

העירייה הכריזה על שבוע המוכנות לחיקום באשקלון. וזו העת גם לעדכן כי הבוקר (יום ג') נפגשו בתחנת המשטרה באשקלון ראש העירייה, תומר גלאם ומפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר ודנו על נושאי ביטחון, על התכניות לרשת את המרחב הציבורי בעיר במצלמות ועוד…

בפגישה, שנערכה לבקשת ראש העיר, השתתפו גם מפקד מרחב לכיש, נצ״מ שמעון נחמני, מפקד משטרת אשקלון, סנ״צ משה לוי ומנהל אגף חירום וביטחון בעיריית אשקלון, ארז שטרית.

משמאל לימין: משה לוי, ארז שטרית, שמעון נחמני, תומר גלאם ויורם סופר.

במהלך הפגישה נסקרו אתגרי הביטחון לנוכח תנופת הבנייה בעיר, העברת מתקן השיטור הימי מהמרינה, הקמת צוות תכנון משותף של המשטרה ואגף הביטחון בעירייה לתכנון שיתופי פעולה לטווח הקצר והארוך ועוד.

"הגברת תחושת הביטחון האישי של התושבים היא אחת מהמשימות החשובות שעומדות בראש סדר העדיפויות שלי" מסר השבוע ראש העיר, תומר גלאם והוסיף "נוכח האתגרים עמם אנחנו מתמודדים, גם ברמה האזורית וגם ברמה הפנים עירונית, עלינו לאגם כוחות, יחד עם משטרת אשקלון בפרט והמחוז בכלל, על מנת לבחון דרכים לשמור ולוודא את איכות חיי התושבים, גם בהיבט הביטחוני".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, בירך על שיתוף הפעולה ועל קיום פגישת העבודה עם ראש העיר וצוותו וציין כי המשטרה תשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לעמוד באתגרים העומדים לפתחה לנוכח תנופת ההתפתחות בה מצויה העיר אשקלון וכי הוא סמוך ובטוח שכל הכוחות יפעלו ביחד לשמירה על תחושת הביטחון ועל מרחב ציבורי בטוח.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר