רכבת ישראל. צילום: CloudView צילומי אוויר

טסים לחו"ל? בקרוב רכבת לילה ישירה מאשקלון לנתב"ג

החל מסוף שבוע הבא יחל לפעול שירות רכבות לילה ישיר מאשקלון לנמל התעופה בן גוריון, ללא החלפת רכבות בתל אביב

פורסם בתאריך: 11.12.19 11:13

     

השימוש ברכבת נהפך בשנים האחרונות לנפוץ ביותר ומשתלם עם פתיחת תחנות בערים רבות גם בפריפריה והגברת תדירות הרכבות והיצע המסלולים. בעתיד מתוכננות לקום שתי תחנות רכבת בתוך אשקלון במקום זו הקיימת כיום רק בסמוך לשכונות עיר.

כעת מבשרת רכבת ישראל על שדרוג נוסף. אם עד עתה היו צריכים תושבי הדרום, כדי לא לשלם כסף רב על חנייה של מספר ימים בחניונים בנמל התעופה, לנסוע לשדה ברכבת ולהאריך את המסע לחו"ל בהחלפת רכבות בדרכם לנמל התעופה בן גוריון מעתה חלק מהרכבות שיעברו בתחנת אשקלון צפונה יעצרו גם בנמל התעופה הבין לאומי.

רכבת ישראל. צילום: CloudView צילומי אוויר

השדרוג נעשה, כך מדווחת היום הנהלת הרכבת, בעקבות פניות של תושבים רבים באזור הדרום שהלינו על חוסר קווים אלה. הקו החדש יחל לפעול ממוצאי שבת ה-21.12.19, מדובר בשירות רכבות לילה משודרג, מיישובי הדרום והשפלה ישירות לנתב"ג ותל אביב, ללא החלפת רכבות הנדרשת כיום בתל אביב.


עוד כתבות:


רכבת ישראל. צילום: CloudView צילומי אוויר

בזכות המסלול המשודרג, יקוצר זמן הנסיעה מבאר שבע לנתב"ג בשעות הלילה בכ-40 דקות, משעתיים וחצי בעבר אשר כללו צורך בהחלפת רכבות, לכשעה וארבעים דקות באמצעות נסיעה רציפה, ללא החלפת רכבות.

כמו כן, יחוברו לראשונה תחנות רחובות ולוד, שתי תחנות המאופיינות בצמיחה רבה במספר הנוסעים, לשירות הלילה, ונוסעי הרכבת מתחנות אלה ייהנו משירות רכבתי הפעיל 24 שעות ביממה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




רכבות הלילה, אשר תופעלנה בתדירות של אחת לשעה, לכל כיוון, לאורך כל שעות הלילה, תצאנה מתחנת באר שבע מרכז ותעבורנה בתחנות אופקים, נתיבות, שדרות, אשקלון, אשדוד עד הלום, רחובות, לוד, נתב"ג, ותסיימנה את נסיעתן בתחנת ת"א ההגנה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר