טקלין אסרס
טקלין אסרס

נפתרה התעלומה: הנעדרת נפלה לפח מוטמן סמוך לביתה

הנעדרת שלא היה ברור כיצד נעלמה כמה שעות לאחר בר המצווה לבנה, נפלה ככל הנראה לפח המוטמן הסמוך לביתה בניסיון להוציא ממנו דבר מה. החיפושים כעת מתרכזים בשני אתרי פסולת בדרום וכל עוד היא לא נמצאה עדיין קיים שביב של תקווה שהיא עדיין בחיים

פורסם בתאריך: 1.12.19 13:39

     

התפתחות בחקירת היעלמותה של אסרס תקלין תושבת אשקלון בת 36 שנעדרת מאז יום רביעי בשבוע שעבר. על פי ההנחה אסרס נפלה לפח המוטמן הסמוך לביתה ופונתה על ידי משאיות הזבל לאתר פסולת בדרום הארץ.

הפח המוטמן שאליו נפלה אסרס. צילום: אלירם משה

הפח המוטמן שאליו נפלה אסרס. צילום: אלירם משה

סרטון ממצלמות האבטחה ב'קניון לב' הסמוך לביתה מתעד אותה יוצאת מבניין מגוריה, משליכה ככל הנראה שקית אשפה לפח המוטמן, בשלב מסויים היא מנסה להוציא דבר מה מהפח אך מצילה את עצמה מהחלקה אל תוכו. היא מנסה את מזלה בפעם השנייה אך מועדת לתוך הפח המחניק, מבלי שאיש יבחין בכך שעות ארוכות, דבר שככל הנראה לא הותיר לה סיכוי לשרוד.



כוחות המשטרה באתר הפסולת. צילום: דוברות המשטרה

כוחות המשטרה באתר הפסולת. צילום: דוברות המשטרה

בשעות הצהרים דיווחו בני משפחתה על היעלמותה של אסרס, אם לשלושה ילדים שרק בערב לפני חגגה את בר המצווה של בנה הבכור.

צוותי חיפוש של המשטרה ומתנדבים מחפשים אחריה במשך יומיים. בינתיים הפח המוטמן פונה כשאסרס על פי ההערכות בתוכו. רק ביום שישי מגיע צוות מיחידת החילוץ עציון-יהודה ומצטרף לחיפושים. הצוות מבקש תחילה לצפות בסרטוני מצלמות האבטחה שמכוונות לסביבת ביתה של אסרס. הם מבחינים בה נופלת אל הפח ומבינים שנפתרה התעלומה.

החיפושים ביום שישי עברו מאשקלון לאתרי הפסולת דודאים וגני הדס בניסיון לאתר אותה אולי בחיים. עד עתה יום ראשון היא עדיין לא אותרה וכמו שניתן לראות צוותים גדולים עוסקים בחיפושים בשני אתרי הפסולת.

למרות הסיכויים הקטנים למצוא את האשקלונית בחיים כל עוד היא לא נמצאה וכל עוד מותה לא נקבע יש עדיין שביב של סיכוי שאולי משהו אחר התרחש מאז נפילתה לפח.

יחידת הכלבנים ניהלה את חפ"ק החיפושים מיום רביעי, עד לפענוח התעלומה ביום שישי בצהרים, כאשר צוות מקצועי של יחל"צ גוש עציון נשלח לבדוק מצלמות אבטחה בקרבת מקום, בניסיון להבין לאיזה כיוון פנתה אסרס, משטרת ישראל הפעילה מסוקים, פרשים, אופנועים, וכוחות אחרים.

צפו בחיפושים באתר הפסולת:

"פניתי לעשרות ארגונים ולמאות מתנדבים בזעקה מרה ובקריאה נואשת וחריגה לקבל סיוע בחיפושים", סיפר מפקד יחידת הכלבנים, "יוני מיחל"צ עציון היה מהבודדים שנענה לקריאה. כאשר יוני התייצב ושאל איך יוכל לסייע, ידעתי שעניין המצלמות בידיים טובות, מסורות ומקצועיות, ושסוף סוף נקבל כוון למקד את החיפושים. וכך אכן היה. לא עבר שעה, והצליחו ללמוד מהמצלמות על מבנה שמפנה לחנייה של ביתה של אסרס, ולהסיק מה עלה בגורלה. ברוך השם, לא סמכנו על הבטחות שקיבלנו מגורמים שונים על כך שכביכול בדקו מצלמות קודם לכן. הלחץ שלנו לבדוק מצלמות נשא פרי, עת שהגיעה למקום יחל"צ עציון. אין תחליף למקצוענות שנפגשת עם מסירות למען הזולת. אנו יכולים להרבות וללמוד מהקהילה הצנועה של יהודי אתיופיה, כמן מאחרים מכל רחבי הארץ ששיתפו את הפוסט עם תמונתה ועזרו בחיפושים. ברוכים תהיו".

צוות הכלבנים מחפשים גם בלילה. צילום: דוברות המשטרה

צוות הכלבנים מחפשים גם בלילה. צילום: דוברות המשטרה

מקרובי משפחת טקלין נמסר: "ממש מחמם את הלב לראות את כל האנשים שזרמו לחיפושים ושעוזרים למשפחה ברגעים קשים אלו המשפחה תשמח אם אנשים יוכלו להמשיך לסייע בחפירות באתר הדודאים אם הדבר יינתן".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר