סופי ובנה איתי. צילום: מתוך פייסבוק
סופי ובנה איתי. צילום: מתוך פייסבוק

אישום: נהג מאשקלון גרם למותם של קצין חיל האוויר, אשתו ובנם התינוק

יוסף כהן, נהג משאית בן 32 מאשקלון מואשם כי גרם ברשלנות למותם של רודריגו רוסטסקי, רעייתו סופיה ובנם התינוק איתי בתאונת דרכים בחודש יולי השנה

פורסם בתאריך: 9.12.19 14:29

     

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבימ"ש לתעבורה מרכז כתב אישום נגד יוסף כהן, תושב אשקלון בן 32, בגין שלוש עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית ונהיגה בקלות ראש בה נחבל אדם. כהן, כך על פי כתב האישום, גרם למותם של רודריגו רוסטסקי, רעייתו, סופי אליזבט רילינג, ובנם איתי בן החודשיים ז"ל.

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גבי פאר, בתאריך ה-11 ביולי השנה, בשעת צהריים בערך נהג כהן במשאית בכביש 7 מכיוון מערב למזרח. כאשר על פי כתב האישום מדובר היה ביום נאה שבו הראות היא טובה, כביש אספלט תקין, כביש דו נתיבי, שוליים רחבים, קו שול רציף מסומן היטב בצבע צהוב, ומימין לשוליים מעקה בטיחות.

רודריגו רוסטסקי ז"ל לאחר קבלת דרגת הסגן. צילום: שבי לוי

רודריגו רוסטסקי ז"ל לאחר קבלת דרגת הסגן. צילום: שבי לוי

באותה העת עמד בשול הימני בכביש, מימין לקו השול, בכיוון נסיעת המשאית, רכב מיצובישי במצב חניה. במושב הנהג ברכב היה רודריגו רוסטיסקי, קצין חיל האוויר ויחד עימו היו ברכב גם סופי אליזבט ריליניג, רעייתו, וילדיהם הקטינים – איתי בן חודשיים וקטינה בת שנתיים. בהגיעו סמוך למקום בו עמד הרכב, סטה כהן, כך על פי כתב האישום, ללא כל סיבה מוצדקת עם הרכב לשול, חצה את קו השול, עלה עם הגלגל הימני קדמי על מעקה הבטיחות, פגע עם חזית המשאית באחורי הרכב, ירד ממעקה הבטיחות וגרר את הרכב עד אשר נעצרו באזור שטח ההפרדה בכביש.

כתוצאה מהתאונה, הרכב נמעך ונמחץ, סופיה ואיתי נפטרו במקום התאונה ואילו הקטינה נחבלה ברגלה ובידיה והועברה לטיפול בבית החולים "קפלן". כמו כן, כתוצאה מהתאונה רודריגו נפגע באורח בינוני-קשה, הובהל לטיפול בבית החולים "קפלן" כשהוא סובל מחבלות ראש וכשהוא מורדם ומונשם. בהמשך, הובהל רודריגו לבית החולים "בלינסון" וב-20.07.19 נפטר מפצעיו.

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

"במעשיו האמורים לעיל, גרם הנאשם, בנהיגתו הרשלנית, למותם של המנוחים. כמו כן, גרם הנאשם לחבלתה של הקטינה", נכתב בכתב האישום.

הפרקליטות הגישה גם בקשה לפסול את רישיונו של כהן עד למתן פסק דין בעניינו. בבקשה נכתב כי לכהן ישנו עבר פלילי "בדמות 6 הרשעות פליליות קודמות, בין היתר בביצוע עבירות איומים, הפרת צו בית משפט שנועד להגן על אדם, הפרעה לשוטר, החזקת חלק של נשק או תחמושת, תקיפה סתם, היזק לרכוש במזיד, גניבת אופניים… מדובר במשיב אשר המשך נהיגתו תסכן את ציבור המשתמשים בדרך. אופן נהיגתו של המשיב בעת האירוע, העובדה כי לא הבחין ברכב עומד בשול הימני, סטיית המשיב לשול ללא כל סיבה מוצדקת, תוך שהוא גרם למותם של שלושת המנוחים ולפציעתה של הקטינה ב.ב., ולאור עברו הפלילי והתעבורתי – כל אלו מצביעים על דרגה גבוהה של רשלנות. לאור כל האמור לעיל, מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על פסילת רישיון הנהיגה של המשיב עד למתן פסק דין בעניינו", נכתב בבקשה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר