זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה
זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

הוארך מעצר תושב אשקלון החשוד בגרימת מותם של אם ותינוק

במשטרה חושדים כי נהג המשאית, תושב העיר בן 32, נהג תחת השפעת סמים. הוא טוען כי אינו זוכר דבר מהאירוע. הוא יישאר במעצר עד יום א'

פורסם בתאריך: 12.7.19 17:32

     

נהג משאית תושב אשקלון חשוד בגרימת מותם ברשלנות של שניים, בתאונת דרכים שהתרחשה אתמול ליד גדרה. מחקירת המשטרה עולה כי המשפחה עצרה בצד הדרך בכביש 7 סמוך למחלף בית רבן. בשלב הזה נהג המשאית התנגש ברכבם מאחורה, האם בת 28 נהרגה ובנה בן החודשיים שישב לידה, נהרג אף הוא. מצבו של אב המשפחה, בן 34, עדיין קשה. בתם בת שנתיים כבר שוחררה מבית החולים.

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

"כשהגענו למקום המראה היה קשה", סיפר פראמדיק מד"א אשר ארביב, "הרכב הפרטי היה מעוך, ובתום פעולות חילוץ בסיוע מכבי האש, התחלנו בהענקת טיפול רפואי ל-3 הנפגעים, כולם מהרכב הפרטי".

נהג המשאית הפוגעת, בן 32, נעצר והועבר לחקירת משטרה וכאשר נשאל על נסיבת התאונה השיב כי אינו זוכר דבר. במשטרה חושדים כי הוא נהג תחת השפעת סמים והבוקר הביאו אותו להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.

"מהדוחות הפעולה עולה חשש שהחשוד השתמש בסמים", אמר רס"ר אולס ירצו'ק, נציג המשטרה בדיון. "כמו כן בעברו יש עבירות שמסכנות חיים בתחום התעבורה, מסוג אחד של כניסה לאור אדום, שימוש בטלפון ויש קנס של סטיה מנתיב נסיעה".

עורך דינו של הנהג, ישראל נחמיאס אמר: "החשוד עצמו נפצע בתאונה, מצבו הנפשי מאוד ירוד. הוא נחבל בראש, סחרחורות ולחצים בחזה ולא מעכל את מה שקרה.  במרבית הזמן הוא שקוע ובוכה… שוחחתי עם החשוד, הוא לא משתמש ולא השתמש ולכן אין שום סיכוי שימצאו שרידי סם".

השופטת אורית חדד כתבה בהחלטתה כי החשוד "אינו נותן תשובות ענייניות וישירות לגבי מכלול השאלות שהופנו אליו ולמעשה בהתייחס לשאלות רבות משיב הוא כי אינו זוכר" וכן כתבה כי לאור זאת שישנו גם חשש לשימוש בסמים היא מורה על הארכת מעצרו עד ליום ראשון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר