כלה. צילום אילוסטרציה: גיל כהן-מגן
כלה. צילום אילוסטרציה: גיל כהן-מגן

"אמרתי לה אין חתונה": למה בוטלה אתמול חתונה ברגע האחרון?

האורחים הגיעו אתמול מכל רחבי הארץ אל אולם האירועים באזור אשקלון ושם התבשרו כי החתונה בוטלה. "הבן שלי דתי אבל בגלל שהוא עובד הם לא רצו אותו", סיפרה אם החתן

פורסם בתאריך: 10.12.19 13:44

     

אמש החלו להישמע דיווחים שונים על "חטיפת כלה" ועל "הברחת כלה" ועל אירוע שבוטל ברגע האחרון. אז אכן, אתמול היה אמור להתקיים אירוע באחד מאולמות השמחה באזור והוא בוטל כבר בשעות הצהריים.

"האורחים הגיעו מתל אביב וירושלים ואמרנו להם שאין אירוע, האולם היה סגור, האירוע לא התקיים וכל האוכל נשאר", מספר בעל האולם, "דיברו איתי מהצהריים ואמרו 'אין חתונה', 'יש חתונה' אמרו שחטפו את הכלה, זה כואב הלב כל הקטע הזה".

בעל האולם מספר כי כבר 23 שנים הוא בעסק ומעולם לא קרה לו מקרה דומה של ביטול חתונה באותו היום. את מאות המנות שנותרו שם העביר האולם לגמ"ח עבור נזקקים, "היום יש אירוע והזמנתי את אבא של החתן שיראה שהכנו לו הכל מחדש", סיפר בעל האולם.

אולם אירועים. צילום אילוסטרציה: איליה מלניקוב

האולם היה מוכן לאורחים. צילום אילוסטרציה: איליה מלניקוב

אז מה בדיוק קרה שם? "ממש לא היה מדובר בחטיפה או דבר דומה לזה, צריך לשמור על פרופורציות", אומר גורם שהיה מעורב בעניין והוסיף כי "מדובר בסכסוך פנים משפחתי בין אבא של הכלה לכלה. הם היו במשטרה והיה ויכוח והוא לא רוצה שהיא תתחתן עם אותו הבחור".

עוד הוסיף אותו גורם כי הם פנו לרב שיחליט בעניין. "הסיפור הוא שאבא של הכלה לא רוצה שהבת שלו תתחתן עם אותו החתן, הוא אמר שזה בגלל שהחתן עובד ולא לומד תורה. האב והחתן עובדים באותו מקצוע והאב לא מוכן שהבת שלו תתחתן עם אדם שעובד".


עוד כתבות:


במשפחתו של החתן טוענים כי אכן זאת הסיבה שאב הכלה רצה לבטל את החתונה, "היינו מוכנים לקראת החופה של הבן שלי", סיפרה האם אתי, תושבת אשקלון, בריאיון לתוכנית הבוקר של ערוץ 13, "הכלה הייתה בסלון כלות ופתאום אנחנו רואים את הכלה בוכה ומשתוללת, באתי לחזק אותה ולשאול אותה מה קורה והיא אומרת 'אבא שלי התעלף' וצריך לפנות אותו לבית חולים. אמרתי לה שזה חלק מהתרגיל שעושים לה כדי שהיא לא תתחתן עם הבן שלי. היא לא נרגעה, בסוף כשהתקשרנו לרב והוא אמר שאפשר להתחתן".

חתן וכלה. צילום אילוסטרציה: אילן אסייג

"בגלל שהוא עובד הם לא רצו אותו". צילום אילוסטרציה: אילן אסייג

אתי הסבירה מה הרקע לעניין, "הם חוזרים בתשובה חרדים, הבן שלי דתי עם כיפה שחורה אבל בגלל שהוא עובד ומדי פעם לומד תורה הם לא רצו אותו. עוד לפני ידענו על זה אבל הכלה הלכה על כל הקופה שאמרה שהיא הולכת באש ובמים להתחתן עם הבן שלי והיא גרה מספר חודשים אצלי בבית. ההורים שלה לא עשו כלום ולא התערבו והיא אמרה 'אבא שלי נתן את ברכתו', 'סבתא שלי נתנה את ברכתה' הכל היה כרגיל, אפילו ביום הטבילה שלה היא אמרה שאמא שלה אמרה לה תעשי באשקלון".

אז לגבי מה שקרה אתמול בצהריים סיפרה האם כי כשהם היו בסלון כלות לפתע הגיע אם הכלה יחד עם בנותיה, האחיות של הכלה והחלו להשתולל "הם חטפו את הכלה מהסלון כלות ומשם לקחו אותה והעלימו אותה עד שעה 16:30".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד סיפרה האם כי הם היו בתחנת המשטרה, "אני רציתי לבטל מ-12 בצהריים את החתונה, הכלה אמרה שהיא לא רוצה לבטל שהיא אוהבת אותו, אמרנו נזרום. כשהתחילה המהומה והאלימות בסביבות ארבע אז החלטנו לבטל הכל. אתמול בשעה שש וחצי, רבע לשבע הם שלחו את הכלה אלינו לבית ואמרו לה 'תביאי את החתן לאולם ותתחתנו שם', היא באה ואמר 'אסתר, אני רוצה להתחתן'. אמרתי לה אין חתונה והכל מתבטל. משפחה כזאת אני לא מוכנה לתת את הבן שלי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר