העירייה תתמוך במאבק. צמרת העירייה עם משפחת מנגיסטו. צילום: פוטו יוסי את עוזי

עכשיו אני: ראש העירייה נפגש עם בני משפחת מנגיסטו

אחרי הנשיא ושלל אח"מים שנפגשו עם משפחת מנגיסטו הגיעה גם הנהלת העירייה והבטיחה: ישיבות מועצת העיר יפתחו בהצגת מניין הימים בהם מוחזק אברה בשבי. העירייה גם תקצה מבנה לניהול מטה המאבק

פורסם בתאריך: 1.8.17 18:36

     

בתחילת השבוע ביקר ראש העיר, תומר גלאם, בבית משפחת מנגיסטו בשכונת 'שמשון' בעיר, שם נועד עם הוריו של אברה, אגרנש ואיילין, עם בני משפחה נוספים ועם נציגי מטה המאבק לשחרורו. במפגש נכחו גם מ"מ ראש העיר, סופה ביילין, סגני ראש העיר, רמי סופר ויורם שפר ומנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה, מזל לוי.

בפתח הדברים סיפרו הוריו של אברה על התחושות הקשות מאז היעדרו של בנם ומאז ההודעה על החזקתו בשבי החמאס ועל התסכול בעקבות חוסר המידע לגבי מצבו. "אני רק רוצה שיחזור הביתה בשלום. לא מעניין אותי כלום ואני לא צריכה כלום חוץ מזה", אמרה אמו של אברה בדמעות.

גלאם עם אגרנש מנגיסטו. צילום: פוטו יוסי את עוזי

ראש העירייה בפועל, לא נשאר אדיש לבכייה של האם, והבטיח כי יעלה את הנושא החשוב הזה בסדר היום בכל הזדמנות מול הגורמים הרלוונטיים ובביקורי שרים נוספים שיגיעו לעיר.

באותו נושא

גלאם נעתר לבקשת המשפחה ומטה המאבק לפתוח את ישיבות מועצת העיר בהצגת מניין הימים בהם מוחזק אברה בשבי החמאס והורה לגורמים המקצועיים לאתר מבנה בעיר לטובת ניהול מטה המאבק בצורה מסודרת ומכובדת, בתוך שבועיים.

"הנושא הראשון שהעליתי לסדר היום בביקורו של שר הביטחון באשקלון היה מצבו של אברה ואני אציין זאת בפני כל גורם ממשלתי שיגיע לעיר. בממשלה חייבים להבין שאף אחד כאן לא מתכוון לוותר עליו, להיפך, צריך להחריף את המאבק. אני מבין את בני המשפחה, את התסכול והצער שלהם וכואב את כאבם ולכן הנחיתי לסייע להם בכל מה שניתן על מנת להקל עליהם את התקופה הקשה שהם חווים. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענם", אמר גלאם לאחר הפגישה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר