דוד דביר. צילום: דניאל צ'צ'יק

הרשות השניה: "אמירתו של דביר היתה לא ראויה ומתנשאת"

סוף טוב לסערת התבטאותו של השופט דוד דביר נגד אשקלון. קשת: "ביקורת מקצועית על הריקוד" נציב תלונות הציבור של הרשות: "התלונה צודקת"

פורסם בתאריך: 16.7.17 19:02

     

משפחת עפג'ין בפעולה

לפני שבוע דיווחנו על ההתבטאות השערורייתית של דוד דביר שופט הריאליטי 'רק רוצים לרקוד' של זכיינית 'קשת' באודישן של משפחת עפג'ין האשקלונית. דביר טען בזלזול שהביצוע של משפחת עפג'ין היה פתטי ומתאים לאשקלון. בני המשפחה ניסו להתגונן ולהצטדק אל מול היחס המזלזל וההשפלה מול המצלמות ולאחר ששודרה התכנית ללא שום עריכה שתעדן את הזלזול באשקלון, הרגישו את שיא ההשפלה. ארז עפג'ין אבי המשפחה איים לתבוע את דביר ואת קשת.

מאז געשו ורעשו הרשתות החברתיות, מאות אלפי צפיות בסרטוני האודישן ומאות תגובות נזעמות שרובן המכריע ביקר את התנהלותו של דביר. לצד הרעש ברשתות החברתיות פנתה סימה גיל לנציב תלונות הציבור של הרשות השניה, דוד רגב והלינה עת התבטאויותיו של דביר. בבירור שערך הנציב קיבלה 'קשת' את זכות התגובה והשיבה "מדובר בביקורת מקצועית על הריקוד". קשת אף ניסתה לעדן את הדברים כאשר טענה שדוד דביר נולד וגדל באשקלון ושמשפחתו מתגוררת בעיר. הנציב בתשובתו מסר, כי צפה בקטע עליו נסובה התלונה וקבע "מצאתי את תלונתך צודקת. אין חולק על כך שהשופט דביר הוא שופט מקצועי ואולם באמירתו המזלזלת לעיר מגוריהם של שלושת בני המשפחה אין ולא כלום עם שיפוט מקצועי וכל כולה היתה אמירה לא ראויה ומתנשאת לטעמי".
היום פרסם איש התקשורת האשקלוני רוני סופר את מכתבו של הנציב בחשבון הפייסבוק שלו. גם בני משפחת עפג'ין קיבלו בסיפוק את החלטתו של הנציב, שיתפו וביקשו לשתף את הפוסט של סופר שנחתם דווקא בנימת פיוס: "ולשופט דוד דביר, איש אשקלון, שמשפחתו באשקלון, כלל לא יזיק אם תרים טלפון ותתנצל, שהרי מודה ועוזב ירוחם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר