יובל מוריוסף ז"ל
יובל מוריוסף ז"ל

אהב לקרוא בתורה וחלם לשרת בקרבי: סופדים ליובל מוריוסף ז"ל

בני משפחתו וחבריו של יובל שנרצח היום בפיגוע בצומת גבעת אסף ספדו לו ונפרדו ממנו בדמעות. הלווייתו תיערך מחר בשעה 11 בבית העלמין הצבאי באשקלון

פורסם בתאריך: 13.12.18 19:20

     

קרוביו ובני משפחתו של סמ"ר יובל מוריוסף ז"ל, שנרצח הבוקר בפיגוע הירי בצומת גבעת אסף, הגיעו מיד לבית הוריו בשכונת נווה אילן עם היוודע הבשורה המרה.

"פשוט קשה לתפוס את זה, קשה לקבל בשורה כזאת רעה, אמר סמי מוריוסף, דודו של יובל. "בשעה שתיים הודיעו לי על מותו, זה לא נתפס. בן עוולה רצח אותו ואנחנו דורשים מממשלת ישראל להרוג אותו. גם מותו של המחבל לא ינחם את ההורים, אנחנו מתפללים לאלוהים שייתן את הכוח".

סמי סיפר עוד כי יובל התעקש ללכת לקרבי למרות המצב הביטחוני, "הוא היה בחור מדהים, להגיד היה זה לא נתפס קשה לדבר עליו בלשון עבר. היום בבוקר אבא שלו דיבר אתו אמר לו שהוא אחרי משמרת לילה היה אמור לצאת לבית והוא התנדב להחליף אחרים בגזרה כדי שיוכלו לנוח וגזרה מהשמים. למד פה באשקלון בעיר הוא שייך לחטיבת כפיר, משאת חייו לשרת ביחידה קרבית זה מה שהוא עשה ורצה. הוא מאוד נהנה בשירות תרם והתנדב".

חברת המשפחה סיפרה על הרקע הדתי של יובל ואמרה כי הוא נהג לקרוא בתורה, "הוא מגיל 13 קורא לנו בתורה אנחנו צריכים למצוא קורא אחר", סיפרה יהודית זדה, חברת המשפחה. "הוא מעולם לא פגע באף אחד צנוע ביישן היה לו חשוב להתגייס רצה להיות לוחם. מלח הארץ ילד מקסים משפחה שמשלימה עם הקושי גלו הוא מאוד רצה ללכת לקרבי כששאלתי אותו הוא אמר לי 'רק קרבי'".

יובל מוריוסף (מימין)

יובל מוריוסף (מימין)

ליובל, היה חבר קרוב מאוד, אומר נגב, שהיה איתו בקשר יום יומי. רק הבוקר הוא קיבל ממנו הודעה קולית, זמן קצר לפני הפיגוע: "הוא היה מדהים הוא היה בחור ביתי הייתי כמו בן בית אצלו נכנס ויוצא בלי להודיע זה כמו חלום רע בלתי נתפס. הוא שלח לי הודעה שהוא הולך למשימה בגבעת אסף מאז לא שמענו ממנו. יובל היה בן 21 עוד חודש, עשה מכינה קדם צבאית. הייתה לו אפשרות לא להיות לוחם אבל בחר להיות לוחם".

פוסט שכתב אומר נגב

פוסט שכתב היום אומר נגב

"הוא סיפר לנו שבוע שעבר על הצבא ואתמול בלילה פרסמו שהמחבל נתפס והוא שלח לנו בקבוצה. היינו משחקים כדורסל בבית ספר, כל מקום היינו ביחד היינו אחד. היינו הולכים למשחקים של מכבי תל אביב ביחד. הוא שירת באיו"ש יצא לנו לדבר על מה הוא עושה, הוא היה אמור לצאת היום לבית אחרי המשימה ונרצח ממש לפני. הוא התגייס באוגוסט 2017 היה נוסע הרבה על האמר צבאי הרבה מעצרים. היום בבוקר שלח הודעה מוקלטת שהוא בגבעת אסף ואוהב אתנו והחבר השלישי אמר לי שהוא נרצח. הם שומרים שם והיה שם הפיגוע".

הבוקר כאשר שהה בצומת גבעת אסף, שלח יובל הודעה קולית לחברו אומר נגב. ההודעה האחרונה שלו. האזינו:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר