יובל מוריוסף הי"ד נפל בפיגוע הרצחני בצומת גבעת אסף
יובל מוריוסף הי"ד נפל בפיגוע הרצחני בצומת גבעת אסף

הותר לפרסום: סמ"ר יובל מוריוסף מאשקלון נרצח בפיגוע

"תשמור עלי מלמעלה אני אוהב אותך", ספד לו חברו הקרוב. מוריוסף הותיר אחריו זוג הורים ושלוש אחיות. הלווייתו תתקיים מחר ועל מועדה המדויק נעדכן בהמשך

פורסם בתאריך: 13.12.18 18:18

     

לפני זמן קצר התיר דובר צה"ל לפרסם את שמו של החייל סמ"ר יובל מוריוסף, תושב אשקלון אשר נהרג הבוקר בפיגוע הרצחני בצומת גבעת אסף שבגזרת בנימין ממערב לרמאללה.

מוריוסף תושב אשקלון, בן 20, למד במקיף ב' באשקלון. עם הגיעו לגיל גיוס התגייס לגדוד החרדי 'נצח יהודה' של הנח"ל והיה לוחם בגדוד. הוא הותיר אחריו הורים ושלוש אחיות.

יובל מוריוסף ז"ל

חברו הקרוב של יובל, אומר נגב, ספד לו בדף הפייסבוק שלו וכתב: "בדמעות חונקות ולב שבור… אח יקר אני לא מאמין שאני מסכם את החברות הזו. היית לי יותר מחבר, הייתי בן בית אצלך צברנו חוויות וחלמנו חלומות. אין לי מה להגיד חוץ מתודה תשמור עלי מלמעלה אני אוהב אותך!".

העירייה באמצעות אגף הרווחה כבר פנו להעניק סיוע למשפחה, ראש העירייה, תומר גלאם שביקר היום את המשפחה, ספד ליובל וכתב: "העיר אשקלון איבדה היום את אחד מטובי בניה, סמל יובל מור יוסף, זכרו לברכה, שנרצח על ידי מחבלים אכזריים ומוגי לב, חסרי כל צלם אנוש. האויב שלנו מר והוא לא מהסס ולא בוחל בשום אמצעי כדי לפגוע בנו והוא עושה זאת, לצערי, בדרך הקשה ביותר. יצאתי מבית המשפחה לאחר שהצעתי להם את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו. פגשתי משפחה ערכית ומסורה שעולמה חרב עליה ברגע אחד. אין מילים שיוכלו לנחם הורים שצריכים לטמון את ילדיהם. אין שום הסבר הגיוני לכך. גם לא צריך להיות. ממשלת ישראל צריכה לחשב מסלול מחדש בכל הנוגע לטיפול בטרור. בשמי ובשם תושבי אשקלון אני שולח את תנחומינו העמוקים למשפחה השכולה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

הבוקר עשה יובל דרכו מהבסיס בו מוצב הגדוד בגזרת בנימין והיה בדרכו לשבת בביתו באשקלון. אלא שהגורל רצה אחרת.

הפיגוע בוצע הבוקר קצת אחרי השעה 11:10. רכב מיצובישי כחול עם לוחות זיהוי ישראליות עצר בסמוך לטרמפיאדה בצומת גבעת אסף. מהרכב ירד מחבל חמוש ברובה והחל לירות לעבר החיילים והאזרחים שעמדו בה.

לאחר שהצליח לפגוע במספר בני אדם ועל פי אחת העדויות כאשר החלה להיפתח אש לעברו, הוא חזר לרכב ונמלט מהמקום יחד עם מי שהסיע אותו.

מהירי נפצעו ארבעה ונהרגו שניים, אחד מהם הוא מוריוסף שנפצע אנושות ומותו נקבע במקום.

זירת הפיגוע. צילום: ammar awad/רויטרס זירת הפיגוע. צילום: ammar awad/רויטרס

חייל פצוע נוסף פונה במצב קשה מאוד למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים ונשקפת סכנה לחייו. צעירה נוספת ששהתה בטרמפיאדה נפצעה מהירי, פונתה למרכז הרפואי הדסה עין כרם ומצבה קשה אך יציב.

לאחר כשעתיים אותר הרכב בגזרת רמאללה כשהוא נטוש. כוחות הביטחון עורכים כרגע מצוד אחד מבצעי הפיגוע.

בשעות הצהריים הגיעו נציגי הצבא לביתו של החייל והודיעו למשפחתו על הנורא מכל. הלוויתו תיערך מחר ואת מועדה המדויק נמסור בהמשך.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר