ביילין, גלאם וליברמן בפגישת העבודה. צילום: אלדד עובדיה

גלאם לליברמן: "אל תשכחו את אברה מנגיסטו"

שר הביטחון הגיע לאשקלון, סייר בעיר וקיים ישיבת עבודה עם ראש העיר, שאמר: "אנו זוכים לשיתוף פעולה יוצא דופן עם משרד הביטחון, שמכיר היטב את הצרכים שלנו"

פורסם בתאריך: 11.7.17 17:29

     

שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיע לאשקלון תחת מעטפת אבטחה כבדה. כבר בראשית הביקור התייחסו השניים לסוגיית השבויים בעזה, בהם אברה מנגיסטו, תושב העיר ולדיווחים אודות עסקה שנרקמת להחזרתם.

אברה מנגיסטו

"אין לי עניין להיכנס לפרטי העסקה, אם היא אכן עומדת על הפרק או לא, אך יש לי רק בקשה אחת לשר – אל תשכחו שבעזה ישנו ישראלי נוסף המוחזק בידי חמאס – אברה מנגיסטו, תושב אשקלון, וחשוב שיהיה חלק בלתי נפרד מכל עסקה שתהיה, כעת או בעתיד. יש לנו חוב מוסרי למשפחות השבויים והנעדרים, ומשפחת מנגיסטו היא חלק בלתי נפרד מהן", אמר ראש העיר בפועל גלאם.
במהלך הפגישה הוצגו בפני השר מצב המקלטים הציבוריים, המשותפים ואלו הממוקמים במוסדות חינוך והתקציב הנדרש לשפצם. בנוסף, הועלו מספר צרכים חיוניים לשגרה ולאתגרי החירום בעתיד.

"אנו חווים כיום תקופה של שקט יחסי, אבל אנחנו גם למודי ניסיון וברור לנו שהמציאות הזו יכולה להשתנות בין רגע. זו הסיבה שאנו ממשיכים כל העת בהיערכות לשעת חירום, מכשירים מקלטים, בונים מרחבים מוגנים, ומתרגלים פעילות בחירום של כל המערכות" אמר גלאם והוסיף "אנו זוכים לשיתוף פעולה יוצא דופן בנושא מצד משרד הביטחון, שרואה ומכיר היטב את הצרכים שלנו, ואני משוכנע שגם בעתיד תסייעו לנו להשלים את פרוייקט המיגון במוסדות החינוך בעיר, כדי שנבטיח שלכל תלמידי אשקלון יהיה מקום בטוח בשעת חירום. שוב תודה לך, בשמי ובשם כל תושבי אשקלון, על המאמצים שאם עושים, אלו שאנו יודעים עליהם ואלו שלא, כדי להבטיח את שלומנו וביטחוננו כאן".

סיור במקלטים. גלאם, ביילין וליברמן. צילום: עיירת אשקלון

שר הביטחון, אביגדור ליברמן: "בשל מיקומה הקרוב לרצועת עזה והמתקנים הרגישים שבה , אשקלון צריכה להיות בראש סדר העדיפויות ואנחנו נבחן איך אנחנו מסייעים למיגון מוסדות החינוך ולשיפוץ המקלטים בעיר. משרד הביטחון הוא פרטנר רציני לעיר אשקלון ואני מקווה שהסיור הזה ושיתוף הפעולה הטוב שיש לנו עם הנהלת העירייה יתרמו לביטחון ולשגשוג של העיר".

בסיום הישיבה המשיכו המשתתפים לסיור בשני מקלטים בעיר, בבית הספר 'רמב"ם' ובמקלט בשכונת 'רמת אשכול', על מנת לעמוד מקרוב אחר מצבם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר