חולדה מטיילת ליד הפח המוטמן. צילום: אבי זראד
חולדה מטיילת ליד הפח המוטמן. צילום: אבי זראד

לאחר הרעש ברשתות: העירייה חיסלה את החולדות בשפירא

העירייה עשתה השבוע סוף למכת החולדות ברחוב שפירא, זאת לאחר תלונות חוזרות ונשנות על מטרד מכרסמים. סרטון שהופץ השבוע ברשתות החברתיות הסעיר את התושבים

פורסם בתאריך: 25.7.18 16:52

     

לפני חודשיים פרסמנו כתבה על מכת חולדות ברחוב שפירא, “זה רק הולך ומתפשט. מה שהתחיל בחולדה אחת שראינו מדי פעם הפך לכמות בלתי נתפסת של עשרות חולדות”, סיפר אחד הדיירים. העירייה מסרה אז בתגובה כי בוצעה פעולת הדברה כנגד המכרסמים.

אלא שהחולדות המשיכו להציק לתושבי השכונה ובצר להם הם פרסמו סרטונים ברשתות החברתיות בהן נראות חולדות רבות משוטטת להן בחופשיות ברחוב שפירא.

הדבר הביא לפעילות מיוחדת ומשותפת של מחלקת ההדברה, מחלקה אחזקה ומחלקת תברואה וכך בוצעה הדברה מאסיבית כנגד המכרסמים.

השטח לאחר המבצע של העירייה

השטח לאחר המבצע של העירייה

הפעילות התקיימה על רקע פניות תושבים ברחוב שהגיעו למוקד העירוני. עם קבלת הפניות יצאו הגורמים המקצועיים לשטח ונקטו בפעולות הנדרשות למיגור, לצמצום ולמניעת המטרד.

בין היתר, ולפנים משורת הדין, ביצעה העירייה טיפול מעמיק בחצר הבניין כולל חסימת המחילות, ריסוס חומרי הדברה ביום ובלילה כפעולה משלימה, פיזור מלכודות והעתקת הפח המוטמן שהיה בסמיכות לבניין לקרבת מקום על מנת למנוע הישנות של המטרד בעתיד.

המבצע של העירייה

מהעירייה נמסר כי עם השלמת המבצע, הביעו התושבים שביעות רצון, "עשיתם עבודה כמו שצריך, אפילו מעל ומעבר, ופתרתם את הבעיה, כל זה ביחס ובשירות הכי טובים שיש", אמר אחד מהם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר