חולדה מטיילת ליד הפח המוטמן. צילום: אבי זראד
חולדה מטיילת ליד הפח המוטמן. צילום: אבי זראד

רחוב שפירא: “כמות אדירה של עשרות חולדות”

דיירים ברחוב שפירא טוענים כי הם סובלים ממכה של חולדות, ואין מי שיעזור להם. “בוצעה באופן מיידי פעולת הדברה כנגד מטרד המכרסמים”, אמרו בעירייה

פורסם בתאריך: 25.5.18 15:12

     

זה כחודש ימים שדיירי רחוב שפירא 7 לא יכולים לרדת לפח האשפה שסמוך לבניין שלהם בשל מכת חולדות שמציפות את האזור בכל ערב ובשעות הלילה. “זה רק הולך ומתפשט. מה שהתחיל בחולדה אחת שראינו מדי פעם הפך לכמות בלתי נתפסת של עשרות חולדות”, אומר אחד הדיירים.

לדברי הדיירים, הם פנו לעירייה פעמים מספר, אך לא זכו למענה. “יש סביב הפח המוטמן הזה המון לכלוך, והחולדות פשוט הקימו להן מאורות שם. צריך לראות את זה כדי להבין על מה אני מדבר. אני מניח שדבר כזה לא הרבה אנשים ראו בחיים שלהם, אז שידמיינו נחיל של נמלים, רק שמדובר בחולדות.

"אף אחד לא מתייחס לתושבי הרחוב, הכי קל להזניח אוכלוסייה חלשה. אין שום סיכוי שאם זה היה קורה בשכונה אחרת, היו משאירים את המצב כמו שהוא. יש כאן המון ילדים וקשישים, וזאת פשוט סכנה תברואתית ובריאותית. לא הגיוני שבשנת 2018 אנשים חיים בסביבת מגורים כזאת בלתי אפשרית”.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: “בניגוד לנטען בכתבה, מחלקת ההדברה קיבלה את הפנייה וביצעה באופן מיידי פעולת הדברה כנגד מטרד המכרסמים. כמו כן, נמסר לדיירים כי עליהם לעשות פעולות מנע כגון ניכוש עשבייה בחצר הבלוק והחלפת מכסה ביוב שנמצא פתוח”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר