מאשקלון ועד לכביש 4. כאן יעבור הכביש. אילוסטרציה: אלירם משה

"רגע היסטורי": צעד נוסף להקמת היציאה הצפונית החדשה

תקועים בפקקים? אחרי זכיית החברה שתסלול את הכביש מאשקלון לכביש 4 זכתה חברת רמט במכרז להקמת המחלף שיחבר בין שני הכבישים ותחלץ את אשקלון מהפקקים

פורסם בתאריך: 23.5.18 12:10

     

הביקורת על הקמת עיר היין ללא תכנון תחבורתי הולם מקבלת היום מענה. חברת 'רמט' התבשרה כי היא החברה הזוכה במכרז של 'נתיבי ישראל' להקמת מחלף באר גנים. המחלף החדש יוקם מצפון לצומת פריאור ותפקידו לחבר את כביש היציאה הצפוני החדש שייסלל, לכביש 4. כמו כן, לחבר את הישוב באר גנים לכביש המהיר ועם סיומו של הפרוייקט ייסגר לצמיתות צומת פריאור המסוכן.

גשר ושני מעגלי תנועה. מחלף בית רבן. כך יראה גם המחלף החדש. אילוסטרציה: אלירם משה

כידוע, לאחרונה נבחרה החברה שתסלול את הכביש שימשיך משד' יצחק רבין צפונה, אל המחלף. ממזרח לשכונת נווה דקלים החלו עבודות התשתית בשטח שעליו תקום שכונת עיר היין.

שווי העבודות מוערך בכ-120 מיליון ש"ח. מרגע קבלת צו העבודה החברה תתארגן ובתוך חודש תחל את העבודות שעתידות, על פי לוחות הזמנים של המכרז להסתיים בתוך 27 חודשים, קצת יותר משנתיים עבודה.

בשיחה שקיים השבוע ראש העיר בפועל, תומר גלאם, עם מנכ"ל "נתיבי ישראל" ניסים פרץ, בישר לו האחרון על בחירת הזוכים באופן אישי ועדכן אותו כי כבר בשבוע הבא יחלו העבודות בשטח.

תומר גלאם. עושה היסטוריה

"זהו רגע היסטורי בו אנו מקימים כניסה רביעית שתשחרר את אשקלון מהפקקים ותהווה טיפול שורש בבעיית התחבורה בעיר" מסר היום ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "העבודות להקמת התשתיות כבר החלו וכעת התבשרנו על בחירת הזוכה, שכבר בשבוע הבא יחל בעבודות להכשרת השטח לסלילת הכביש החדש. התחייבתי שהעבודות יחלו ואכן כך קורה. אני מודה לשר האוצר, משה כחלון, על ההיענות לדרישתי לקידום הנושא בדחיפות. כמו כן, אני מודה לניסים פרץ מנכ"ל 'נתיבי ישראל' על הבנת הצורך והנכונות לסייע לקידום התהליך לטובת תושבי אשקלון. אני שמח שעלה בידי להוביל את הרגע ההיסטורי הזה ומתחייב כי אמשיך לקדם את העיר ולפעול בכל המשאבים שלרשותי לטובת שיפור איכות חייהם של התושבים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר