עיריית אשקלון
עיריית אשקלון

"למה עובדים צריכים לבכות?": שביתת פתע בעירייה

בוועד העובדים הודיעו של שביתת פתע בת שעתיים "לאור התנהלות חברי מועצה וסגני ראש העיר לעובדים", לדברי יו"ר ועד העובדים

פורסם בתאריך: 19.3.18 11:48

     

יו"ר ועד העובדים בעיריית הודיע לעובדי העירייה לשבות מעבודתם למשך שעתיים, "לאור התנהלות חברי מועצה וסגני ראש העיר לעובדים. ולמרות שהתרענו בפניהם מספר פעמים. שאין להם סמכות לפנות לעובדים והיום הגיעו מים עד נפש. הנכם מתבקשים לא לענות טלפונים, לנתק מחשבים ולא לקבל קהל היום בין השעות 12:00 -14:00", נכתב בהודעה ששלח וקנין לעובדים.

ארמו וקנין. צילום: אילן אסייג

בשיחה עם "כאן דרום" אומר וקנין כי במהלך היום התרחש אירוע בו התקיימו חילופי דברים קשים בין אחד מנבחרי הציבור לבין המנהלות באגף משאבי האנוש בעירייה, "היום התנפלו על מנהלות במשאבי אנוש על איזה נושא", מספר וקנין. "התחילו לצעוק עליהם. זה הגיע לרמות שהזדעזעתי איך שחברי מועצה מדברים לעובדים שלי. החזיקו שמה אנשים שלא יהיה בלאגן. זאת הפקרות. אני לא מוכן לזה. יש גבול למה שקורה פה. עד העובדים שלי, לכו תריבו במועצה לא בעירייה זה לא יהיה. אני נבחרתי כדי להגן על העובדים".

 

וקנין אומר כי אין לחברי המועצה ולסגני ראש העיר סמכות לפנות לעובדי העירייה בטח שלא בצורה של אלימות מילולית, "הסמכות הבלעדית היא לראש העיר והמנכ"ל, לא ניתן לאף אחד להתעסק עם העובדים. זה קורה הרבה, אני כתבתי כבר כמה מכתבים לראש העיר התרעתי והתרעתי, היועצת המשפטית כתבה להם 'אין לכם סמכות, זה לא חוקי'. אין להם שום סמכות בעניין לפנות לעובדים. אני לא אתן לדברים להתרופף פה".

באותו עניין

וקנין אף מתריע כי אם הדבר יחזור על עצמו הם ירחיבו את העיצומים, "אני צריך לראות עובדים בוכים? באיזה סרט אנחנו חיים? כל יומיים בא לי עובד בוכה. לא יקום ולא יהיה. כל עוד אני יו"ר ועד כל עובד יחייך. נכון לעכשיו כל השירותים של העירייה מושבתים משתיים עשרה עד שתיים כדי שמישהו פה יתעורר ויעשה סדר. לא ניתן לעובדים לבכות. יש פה עובדים של 20 ו30 שנה שלא נתקלו בדברים כאלה. ואני מתריע שאם זה ימשיך אנחנו נרחיב את עיצומים. אני אוהב את תומר, ובגלל זה אני עושה רק לשעתיים, אבל אם זה ימשיך זה יהיה גם ליותר מזה".

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "עיריית אשקלון לומדת את פרטי האירוע ותנחה את היועצת המשפטית לחדד נהלים מול כל הגורמים הרלונטיים, בכל הנוגע ליחסי העבודה בין נבחרי ציבור לעובדי הרשות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר