חברת המועצה שרה זכריה

שרה זכריה מגיבה: "לא איימתי על עובדי עירייה"

בוועד עובדי העירייה האשימו את חברת המועצה שרה זכריה בהתנהלות שפגעה בעובדים ופתחו בשביתה. זכריה מצידה מסבירה שמדובר רק בוויכוח קולני. "אני אוהבת את כל עובדי העירייה", אמרה עוד זכריה

פורסם בתאריך: 19.3.18 13:26

     

חברת מועצת העיר, שרה זכריה, היא חברת המועצה שהייתה מעורבת בתקרית היום שבגינה העירייה שובתת כעת. התקרית המדוברת התרחשה בינה לבין מנהלת האגף למשאבי אנוש, מלכה גרשון, במהלכה עלו הטונים.

ארמו וקנין. צילום: אילן אסייג

יו"ר ועד העובדים בעירייה, ארמו וקנין, סיפר כי המקרה גרם לחלק מהעובדים לבכות וכי ההתנהלות מצד זכריה "עברה כל גבול", לדבריו. "זה הגיע לרמות שהזדעזעתי איך שחברי מועצה מדברים לעובדים שלי. החזיקו שמה אנשים שלא יהיה בלאגן. זאת הפקרות. אני לא מוכן לזה. יש גבול למה שקורה פה. עד העובדים שלי, לכו תריבו במועצה לא בעירייה זה לא יהיה. אני נבחרתי כדי להגן על העובדים", אמר וקנין בשיחה עם "כאן דרום".

זכריה, חברת המועצה הממונה על הגמלאים, מסרה בתגובה כי מדובר היה בסך הכול בוויכוח קולני, "מעולם לא איימתי על עובדי עירייה ואין מי שרוכש להם כבוד יותר ממני. מי שטוען כי איימתי – זהו סילוף שלא היה ולא נברא. באשר לאירוע הנקודתי שאירע היום, אכן היה ויכוח קולני שלצערי איבד פרופורציות בגלל סחבת מתמשכת. אני יישרתי את ההדורים עוד קודם לכן עם אותו הגורם ואני בקשר מעולה עם כל העובדים. מי שמכיר אותי יודע שאני מחויבת בכל מה שקשור לארגון הגמלאים, וכאשר מנסים לפגוע ויש חוסר צדק שקשור לארגון אז אני מטבע הדברים מגיבה בטוטאליות. זה לא דבר אישי חלילה נגד עובד כזה או אחר, ובוודאי שזה לא דבר שקשור אליי אישית בשום צורה. אמשיך לפעול ללא לאות לקידום גמלאי העיר אשקלון. אני אוהבת את עובדי העירייה והם אוהבים אותי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר