ניסים אבידן
ניסים אבידן

נבחר סמנכ"ל חדש לחברה הכלכלית אשקלון: עו"ד ניסים אבידן

עו"ד ניסים אבידן נבחר לתפקיד סמנכ"ל החברה הכלכלית אשקלון. הוא מחליף בתפקידו את הסמנכ"לית הקודמת, גלית בן שבו שסיימה את תפקידה לפני 4.5 חודשים

פורסם בתאריך: 12.12.21 13:48

     

ועדת המכרזים של החברה הכלכלית אשקלון (חכ"ל) בחרה בניסים אבידן לתפקיד סגן מנכ"ל החברה. אבידן נכנס לתפקידו לאחר שמשרד הפנים אישר את המינוי.

אבידן ימלא את התפקיד התפקיד הזה שלא היה מאויש ב-4.5 חודשים האחרונים מאז שגלית בן שבו סיימה את תפקידה בטונים צורמים עם מנכ"ל החברה, יוסי דיין.

אבידן, הגיע לחכ"ל מחברת 'ארט פודקשיין' שם שימש כמנהל הפרויקטים של החברה מול עיריית אשדוד. לפני כארבע שנים נבחר אבידן לחברה הכלכלית אשקלון בתפקיד רכז פרויקטים ועוזר מנכ"ל החברה ובהמשך קודם לתפקיד מנהל תחום בקרה ותיאום. מעבר לכך, הוא גם נחשב כיד ימינו של המנכ"ל.

מנכ"ל החכ"ל יוסי דיין, רה"ע תומר גלאם וניסים אבידן. צילום: אלדד עובדיה

מנכ"ל החכ"ל יוסי דיין, רה"ע תומר גלאם וניסים אבידן. צילום: אלדד עובדיה

בנוסף, מאז עזיבתו של סמנכ"ל ההנדסה של החברה אורן חדד לפני כשנתיים, ולאור זאת שמחליפו, אינג' ליאור רוזנפלד סיים את תפקידו כעבור זמן קצר, שימש אבידן גם בתפקיד זה ובמסגרת תפקידו זה הוא מרכז את נושא הסכם הגג בעיר ותחום הפיתוח העירוני.

אבידן, תושב אשדוד, בן 37, נשוי פלוס 1, הוא בעל תואר ראשון במשפטים ועורך דין משנת 2010. בימים אלו הוא משלים אבידן תואר שני במשפטים עם התמחות בנדל"ן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר