אדריכל העיר, אריק ברששת
אדריכל העיר, אריק ברששת

"מאיפה הטמטום הזה?": שני בכירים במינהל הנדסה התבשרו על פיטורים

הבכירים הם אדריכל העיר ומנהל האגף לרישוי ופיקוח על הבניה שהתבשרו על כך דווקא כשהעיר אשקלון נמצאת בתנופת בנייה, "לפטר ככה שני עמודי תווך של מינהל ההנדסה בבת אחת, מאיפה הטמטום הזה?", תהה גורם המקורב לשניים

פורסם בתאריך: 5.11.19 11:46

     

שבוע אחרי שהיועצת המשפטית של העירייה, עו"ד הילה רווח התפטרה מתפקידה, זומנו אתמול שני בכירים בעיריית אשקלון להנהלת העירייה ושם התבשרו על הכוונה לסיים את העסקתם בעירייה. השניים הם אדריכל העיר, אריק ברששת והשני הוא מנהל האגף לרישוי ופיקוח על הבנייה, אינג' פרדי אברג'ל.

ברששת הוא עובד ותיק בעירייה, למעלה מ-25 שנה, אשר חווה חוויה דומה לפני כחמש שנים, אז התבשר על פיטוריו בתקופת רה הארגון שערך ראש העירייה לשעבר, איתמר שמעוני במינהל ההנדסה, אלא שכעבור זמן חזרו בהם בעירייה מהכוונה לפטר אותו.

פרדי אברג'ל

פרדי אברג'ל

אברג'ל, עובד בעירייה כ-13 שנים, לפני כחמש שנים הוא נקרא להקים את האגף החדש לרישוי ופיקוח במינהל ההנדסה. תחת האגף הזה נמצאים מחלקות הרישוי, הפיקוח, יחידת המידע ורישום ויחידת רישוי העסקים.

עם או בלי קשר, בשנה האחרונה עלו נגדם טענות מצד קבלנים אשר מקורבים להנהלת העירייה. המהלך הזה מתבצע בדיוק כשהעיר נמצאת אמצע תנופת בנייה שלא ידעה כמותה מאז הקמתה, כולל הסכם גג הגדול ביותר בישראל, לבנייתן של 33 אלף יחידות דיור.

גורם המקורב לשניים תהה מדוע המהלך מתבצע בצורה כזאת אשר עלולה לפגוע במינהל ההנדסה כולו: "לפטר ככה שני עמודי תווך של מינהל ההנדסה בבת אחת, מאיפה הטמטום הזה? תפטר אותם אחד אחד. תפטר אחד, תקלוט מישהו חדש שהוא ישתפשף ייכנס לעניינים ותפטר את השני. אבל הוא לא עומד בלחץ", אמר הגורם והוסיף כי התקופה הזאת מזכירה את התקופה של עריפת הראשים בזמן שמעוני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בעירייה סירבו לומר מה הרציונל שעומד מאחורי פיטורים כאלה שעשויים לפגוע במינהל ההנדסה, ומסרו בתגובה: "איננו דנים בענייני עובדים בתקשורת".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר