שעון יוקרתי. צילום אילוסטרציה: freepik.com
שעון יוקרתי. צילום אילוסטרציה: freepik.com

היכו בחניון התת קרקעי וחטפו את השעון היקר: כך נשדד בעל עסק מאשקלון מתחת לביתו

איש עסקים אשקלוני בשנות ה-30 לחייו, נשדד באלימות קשה מתחת לביתו על ידי שני עבריינים שהגיעו מצפון הארץ רק בגלל שעון הרולקס שהוא עונד על ידו. אחד השודדים היה בעברו אחד המתאגרפים הבכירים בעולם, המכות שלו גרמו לפציעתו של הקורבן

פורסם בתאריך: 12.3.24 20:30

     

לפני מספר שבועות התרחש אירוע אלימות קשה בחניון התת קרקעי באחד הבניינים ברחוב קדש בשכונת ברנע באשקלון. על פרטיו אפשר ללמוד מכתב אישום שהוגש אל בית המשפט המחוזי בבאר שבע.

תחילתו של האירוע הזה הוא בהגעתם של רומן גרינברג בן 41 ודסאלין מלסה, בן 18, שני עבריינים מהעיר קרית ביאליק שבצפון הארץ, לאשקלון וזאת במטרה לשדוד שעון רולקס יוקרתי בשווי של 130 אלף ש"ח.

גרינברג, לא היה עבריין כל חייו, מגיל צעיר הוא היה מתאגרף מקצועי, שעשה קריירה מכובדת בתחום, גרף תארים עולמיים ומדליות ונחשב לאחד המתאגרפים הבכירים בעולם. אלא שבעשור האחרון הוא ניתב את עצמו בעיקר לעולם הפשע, הרחק מהספורט התחרותי שבו נחשב לכישרון גדול.

רומן גרינברג בצעירותו. צילום: מוטי קיקיון

רומן גרינברג בצעירותו. צילום: מוטי קיקיון

את הדרך דרומה עשו גרינברג ומלסה במכונית MG שבבעלות בת הזוג של גרינברג, ואת הימים באשקלון הם העבירו בדירה ברחוב הנמל, בסמוך למרינה.

יומיים לאחר הגעתם לעיר, וכדרכם של מי שמתכננים לבצע מעשה פשע הם הלכו ללמוד ולהכיר את השטח. סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר הם יצאו מהדירה עם אופניים חשמליים, כאשר על ראשם כובע ופניהם מוכוסת באופן חלקי ונסעו לבניין ברחוב קדש.

הם נכנסו לחניון התת קרקעי, מצאו את הרכב של הקורבן שלהם, עמדו ליד הרכב במשך מספר דקות, בחנו את המקום ונסעו משם באופניים בחזרה לדירה.

יום למחרת, בסביבות השעה 21:30 הם שבו שוב לחניון התת קרקעי והמתינו שם לקורבן שלהם, שיחזור לביתו. כעבור כשעה הוא אכן הגיע, החנה את רכבו, יצא ממנו והחל לצעוד לעבר היציאה.

אלא שאז התנפלו עליו השניים והלמו בו במכות אגרוף. הוא החל לברוח, אך במהלך הבריחה הוא נפל ארצה ואז עם ידיו הוא הגן על עצמו מפני התוקפים. גם אז הם לא חדלו מלהכות אותו במכות אגרוף בפניו ובגופו.

בשלב הזה, הם לקחו את השעון מידו ונמלטו מהזירה כאשר הם מותירים את האיש כשהוא פצוע ושותת דם.

מיד לאחר מכן התקשר האיש לאשתו, היא ירדה מיד לחניית הבניין ושם הוא סיפר לה כי נשדד באלימות קשה. לאור מצבו הוא פנה לבית החולים ברזילי ושם אובחנו שברים באפו והוא קיבל טיפול רפואי.

גרינברג כאמור, הוא מתאגרף מקצועי והמכות שלו הם שהחמירו את הפציעות שלו, "הוא פשוט השתמש בידיו ככלי נשק נגד הקורבן ולפי החשד גרם לו לחבלות קשות בפניו ובראשו", אמר רפ"ק עידו כפיר, מפקד היחידה ללחימה בפשיעה בתחנת אשקלון.

השודדים שנמלטו מהזירה, חזרו לדירה שבה שהו במרינה, ומשם נסעו במכונית ה-MG בחזרה לצפון הארץ.

לאחר חקירה משטרתית סמויה, אותרו השניים, הם נעצרו וכתב האישום הוגש נגדם על ידי עו"ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום.

לשני הנאשמים יוחסה עבירת שוד ולמלסה יוחסה הפרת הוראה חוקית לאחר שהפר מעצר בית שהוטל עליו בהליך אחר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר