שעון יוקרתי. צילום אילוסטרציה: freepik.com
שעון יוקרתי. צילום אילוסטרציה: freepik.com

"הוא השתמש בידיים שלו ככלי נשק": מתאגרף מקצועי שדד שעון רולקס מבעל עסק באשקלון

למעלה מחודש לאחר שבעל עסק מאשקלון נשדד באלימות ונלקח ממנו שעון רולקס בשווי של כ-150 אלף ש"ח, הצליחה המשטרה לעצור לחקירה שני חשודים, בהם מתאגרף מקצועי

פורסם בתאריך: 20.2.24 15:34

     

בתאריך 10 בינואר השנה, לפני למעלה מחודש התרחש שוד אלים במיוחד כאשר בעל עסק מאשקלון הותקף באלימות קשה על ידי רעולי פנים ששדדו ממנו שעון רולקס יוקרתי בשווי של כ-150 אלף ש"ח.

כתוצאה מהאלימות הקשה במהלך השוד, נזקק האיש לקבלת טיפול רפואי.

חוקרי תחנת אשקלון שפתחו בחקירה סמויה, החלו לאסוף ראיות וממצאים, והצליחו בצורה מתוחכמת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לחשוף כי מיד לאחר ביצוע השוד, נמלטו החשודים לדירת מסתור באזור הדרום, ולאחר זמן מה לכיוון צפון הארץ.

עם התקדמות החקירה הסמויה, התבררה זהותם של שני החשודים, תושבי קרית אתא, האחד כבן 18, והשני כבן 42 שהנו מתאגרף מקצועי.

תמונה של אחד החשודים שהינו מתאגרף מקצועי

תמונה של אחד החשודים שהינו מתאגרף מקצועי

בתום החקירה הסמויה ולאחר שהתשתית הראייתית נגד החשודים הבשילה, הם נעצרו ביומיים האחרונים בצפון הארץ על ידי בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של תחנת אשקלון ובסיוע יחידות מחוז דרום, חוף ויחידות ארציות.

מעצרו של החשוד כבן 42 הוארך אתמול על ידי בית משפט השלום עד לתאריך 22.2, והחשוד כבן ה 18 יובא היום לדיון בבקשה להאריך את מעצרו.

"מדובר בשוד אלים מאוד ומתוכנן היטב, שבו החשודים סימנו את המטרה וארבו לקורבן כדי להשיג את מבוקשם בכל מחיר", מסר רפ"ק עידו כפיר, מפקד היחידה ללחימה בפשיעה בתחנת אשקלון, "במהלך החקירה התברר שאחד מהחשודים הנו מתאגרף מקצועי שפשוט השתמש בידיו ככלי נשק נגד הקורבן ולפי החשד גרם לו לחבלות קשות בפניו ובראשו. החקירה הסמויה הייתה מסועפת ומורכבת, אבל היא הוגדרה ע"י מפקד התחנה סנ"צ מאיר חכמון כתיק הדגל, ואליו ריכזנו את כלל הכוחות והאמצעים על מנת לשים את היד על החשודים ולהביאם לדין".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"





התמונה הראשית מתוך: Image by fxquadro on Freepik


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר