קציני המשטרה בסיור ברחוב עולי הגרדום. צילום: דוברות המשטרה
קציני המשטרה בסיור ברחוב עולי הגרדום. צילום: דוברות המשטרה

רחוב עולי הגרדום באשקלון הוכרז כמוקד פשיעה: המשטרה תתגבר כוחות

מפקד מרחב לכיש ומפקד תחנת אשקלון סיירו השבוע ברחוב עולי הגרדום וסביבתו, זאת לאחר שהמשטרה הגדירה את האזור כמוקד חיכוך ופשיעה, במסגרת הפרויקט לצמצום עבירות פליליות וחיזוק ביטחון התושבים

פורסם בתאריך: 17.1.24 16:02

     

עם פתיחת שנת 2024, החל במרחב לכיש של המחוז הדרומי במשטרה, פרויקט שזכה לשם "שכונה ירוקה".

במסגרת הפרויקט הזה, כלל תחנות המשטרה במרחב מיפו את מוקדי החיכוך והפשיעה בערים שבתחומן, והגדירו "שכונות ירוקות" בהן תתמקד הפעילות המשטרתית נגד מחוללי הפשיעה המשפיעים על האזרחים, במטרה לצמצם באופן משמעותי את העבירות הפליליות וחיזוק הביטחון האישי.

בעיר אשקלון, לאחר ניתוח מעמיק ועבודת מטה שנערכה על ידי משטרת אשקלון לאור אירועים אחרונים שאירעו באזור, הוחלט להגדיר את רחוב עולי הגרדום והרחובות הסמוכים לו כשכונה הירוקה.

רק בחודש אוקטובר האחרון התרחשו שם שני מקרי רצח בחודש אחד: בתחילת החודש נרצח שם העבריין דודו סאלם, ובסוף החודש נרצח שם דוד אלקיים. מלבד זאת, ברחוב הזה ובסביבתו מתבצעים אירועים פליליים לא מעטים.

מפקד תחנת אשקלון בזירת הרצח של דודו סאלם באשקלון

מפקד תחנת אשקלון בזירת הרצח של דודו סאלם באשקלון

ההכרזה על האזור הזה כ"שכונה ירוקה", זה אומר שתחנת המשטרה תמקד בה את מאמציה בשיתוף עם הרשות המקומית במגוון תחומים, למשל: מלחמה בעבריינים ובפשיעה המקומית, הסדר תמרורי תנועה ואכיפה נגד עבירות מסכנות חיים, שיפור תשתיות, חיזוק הקשר עם התושבים, נוכחות משטרתית מוגברת ועוד.

כחלק מהתנעת הפרויקט, סייר השבוע מפקד מרחב לכיש נצ"מ רועי ולדמן יחד עם מפקד תחנת אשקלון סנ"צ מאיר חכמון, שוטרי הקהילה ונציג הרשות המקומית, ברחוב עולי הגרדום והסביבה, וקיבל סקירה נרחבת באשר לנעשה עד כה עבור התושבים, הירידה בכמות העבירות מתחילת הפרויקט ועל התכניות להמשך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר