חברו של אנגדה בזנן השחזור. צילום: דוברות המשטרה
חברו של אנגדה בזמן השחזור. צילום: דוברות המשטרה

עם ירייה אחת בראש: כך נרצח דודו סאלם מאשקלון בגלל סכסוך עם חברו

סכסוך כספי, כך לפי המשטרה זאת הסיבה לרצח של העבריין דודו סאלם מאשקלון בתחילת החודש שעבר. המצוד אחר החשוד המרכזי ברצח - חיים אנגדה - נמשך שלושה שבועות והסתיים בדירת מסתור בנתניה

פורסם בתאריך: 20.11.23 18:39

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד חיים אנגדה, בן 24 מאשקלון לאחר שירה למוות בחברו דודו סאלם.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד חן עסיס-לביא עולה כי בתחילת חודש שעבר, בשעות אחר הצהריים, צעד אנגדה עם חברו ד' ברחובות אשקלון לכיוון בית אמו שברחוב עולי הגרדום, כאשר על גופו אקדח.

זירת רצח דודו סאלם

דודו סאלם שהה בדיוק בבית חברו באותו הרחוב ויצא לסמטה סמוכה כדי לענות לשיחת טלפון שקיבל. אנגדה וד' הגיעו לסמטה הזאת ואנגדה מיד כיסה את פניו והתקרב לסאלם שמיהר לדחוף אותו. בשלב הזה אנגדה שלף את האקדח שלו ויריה יריה אחת מדויקת לראשו של סאלם.

צוות מד"א אשר הגיע למקום מצא את סאלם ללא דופק וללא נשימה. הצוות ביצע בו פעולות החייאה, אך לא הצליחו להנשימו. הם הבהילו אותו לבית החולים ברזילי כשהוא מחוסר הכרה. בבית החולים הנשימו את סאלם והמשיכו בפעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

זירת רצח דודו סאלם באשקלון

מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב אמיר כהן הטיל את חקירת הרצח על היחידה המרכזית של מרחב לכיש שניהל את המצוד תחת איסור פרסום, עד אשר נלכדו השניים בדירת מסתור בנתניה.

מהחקירה עלה כי אנגדה וד' נמלטו לאחר הרצח מהעיר אשקלון דרומה לכיוון העיר באר שבע. בהגיעם סמוך לשדה תימן שרף אנגדה את הכובע ואת החולצה הארוכה שלבש. לאחר מספר ימים הם ברחו צפונה ונעצרו בעיר נתניה, כעבור שלושה שבועות מהרצח.

הרצח עצמו לא תועד במצלמות אבטחה, אך בעדותו במשטרה סיפר ד' כיצד בוצע הרצח, ומה קדם לו. הוא סיפר גם כי לא היה מודע למעשה הרצח ומהפחד נלחץ וברח מהמקום יחד עם אנגדה. הוא גם תיאר גם לאן ברחו והיכן שהו עד למעצרם. הוא אף שיחזר את האירועים, לקח את השוטרים לכל מהמקומות בהם שהו כולל למקום בו אנגדה שרף את הכובע והפוטר ואף התעמת עמו.

זירת הרצח:

מחקירת המשטרה עלה החשד כי הרקע לביצוע הרצח הנו סכסוך כספי על רקע מאבק של סחר בסמים.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד עסיס – לביא כי: "מהתנהגות המשיב אשר מסיבה שאינה ידועה למאשימה רצח את חברו הטוב, ביריה אחת לראשו, לאור יום בשכונת מגורים בעיר אשקלון".

לאנגדה יוחסו עבירות של רצח, נשיאה והובלה של נשק והשמדת ראיה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר