ניסים דומרני וזירת ניסיון החיסול
ניסים דומרני וזירת ניסיון החיסול

ניסיון הרצח של נינה דומרני: עונשי מאסר בפועל לחוליית החיסול

הנאשמים בתיק הזה הורשעו רק בסיוע לניסיון הרצח של דומרני הבן, כאשר על פי הרשעתם לא ידועה זהותו של היורה עצמו. הם יפצו אותו ב-51 אלף ש"ח וירצו תקופות מאסר שונות

פורסם בתאריך: 11.9.23 13:41

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר על וילדסלב מייכלוב, רוברט אובנסוב וישראל ביטון מאסר בפועל, פיצוי וקנס לאחר שהורשעו בהתאם להודאתם בסיוע לניסיון רצח של "נינה", בנו של שלום דומרני. זהותו של היורה נותרה בסימן שאלה.

על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש ע"י עו"ד הילה דרימר יאיר, הנאשמים תכננו לסייע לאדם אחר שזהותו אינה ידועה בניסיון הרצח של "נינה", בנו של ראש ארגון הפשיעה. במסגרת התכנון, הם הצטיידו ברכב גנוב ומייכלוב ואובנסוב החלו לעקוב אחרי "נינה" ברחבי אשקלון עד שהגיע למקום עבודתו במגרש הרכבים.

בסמוך לכך הגיע ביטון עם רכב אחר לאזור וביודעו כי שני הנאשמים הנוספים אמורים לבצע פשע כלשהו המתין להם על מנת למלטם מהמקום.

במקביל מייכלוב ואובנסוב ביחד עם האדם הנוסף, שברשותו אקדח, חנו בסמוך למגרש הרכבים. עת נכנס נינה לאחד מהרכבים במגרש יצא האדם הנוסף שהוא עוטה כפפות ומסכה וחובש כובע והחל לירות באקדח לעבר "נינה", כל זאת במטרה לנסות לגרום למותו. תוך כדי הירי, "נינה" הצליח לצאת מהרכב, רץ וניסה להסתתר מאחורי רכב, אך האדם הנוסף המשיך לירות.

לאחר הירי, נכנס האדם הנוסף לרכבם של מייכלוב ואובנסוב והם נמלטו מהמקום. בסמוך למקום ירד האדם הנוסף מהרכב והחל להימלט רגלית ואילו מייכלוב ואובנסוב הציתו את הרכב וחברו לביטון שהמתין להם ברכב אחר.

בהמשך יצאו מהעיר, הציתו גם את הבגדים ונעצרו ע"י בלשי ימ"ר לכיש, מספר קילומטרים לפני העיר דימונה. עדי ראיה שהיו נוכחים במקום הירי הזעיקו את כוחות ההצלה, דומרני הבן טופל בבית החולים, אך לבוסף נותר כשהוא נכה ומאז הוא נעזר בכיסא גלגלים.

חוקרי המשטרה בזירה

חוקרי המשטרה בזירה

הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי, השופטים גילת שלו, איתי ברסלר-גונן ופאני גילת כהן, קיבלו את הסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים לאחר מספר דיוני הוכחות בהן התעוררו קשיים ראיתיים אשר יצרו קושי להוכיח מי מהנאשמים ביצע את הירי. כתב האישום תוקן בהתאם לאחר מספר ישיבות גישור.

לאור האמור הורשעו הנאשמים על פי הודאתם בסיוע לניסיון רצח, חבלה במזיד לרכב, השמדת ראייה ושינוי זהות רכב. וכן נגזר על מייכלוב 6.8 שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי על סך 17,000 ש"ח וקנס 3,000 ש"ח; על אובנסוב 5.8 שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי על סך 17,000 ש"ח וקנס 3,000 ש"ח ועל ביטון 4.8 שנות מאסר על תנאי ופיצוי על סך 17,000 ש"ח וקנס 3,000 ש"ח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר