החיסול הדרמטי
החיסול הדרמטי

העבריין בני שלמה מחליק, המתנקש מוודא הריגה: תיעוד חדש של החיסול הדרמטי

כך התרחש החיסול של העבריין בני שלמה - צעד אחר צעד. תיעוד חדש חושף את מה שהתרחש לפני שלושה ימים בתחנת הדלק ליד אזור. הלוויתו של שלמה צפויה להתקיים היום במושב חלץ

פורסם בתאריך: 6.10.22 08:11

     

תיעוד חדש של החיסול של ראש ארגון הפשיעה בני שלמה, חושף רגע אחר רגע כיצד התרחש החיסול הדרמטי של העבריין.

המאבטח ולדיסלב פובולוצקי עומד במרחק מה מהבוס שלו ומביט ברכב המאזדה שנכנס לתחנת הדלק בה שהה בני שלמה בסמוך ליישוב אזור. בחושיו החדים, זיהה כי מדובר במתנקשים והחל מיד בריצה מהירה מאוד לעבר הכביש הראשי.

אלא שאז הוא מחליק על הקרקע וזה מה שגוזר את גורלו, כי המתנקש מתקרב אליו ויורה בו מטווח אפס שוב ושוב ושוב ובכך מוודא את מותו של ראש ארגון הפשיעה.

צפו בתיעוד:

המחסלים שבו לרכב המאזדה והחלו להימלט מהזירה, שוטר שעמד בקרבת מקום ירה לעברם וניסה לעצור אותם אך הם פגעו באופנוע שלו וברחו ואז שדדו רכב אחר וברחו.

לאחר שחקירת הרצח הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש, תוך מספר שעות נעצרו ארבעה חשודים במעורבות ברצח. שלושה בכניסה לעיר גדרה ואילו הרביעי, סטודנט לרפואה נעצר בנמל התעופה בן גוריון. הארבעה  מתגוררים ברמלה ומזוהים עם משפחת הפשע ג'רושי, אך לא ממש בטוח שהחיסול בוצע ביוזמת משפחת הפשע הידועה מרמלה.

במשטרה חושדים כי הרצח בוצע בהזמנה, כך שהמחסלים עשו זאת כשכירי חרב, תמורת תשלום. לא ברור עדיין מי מימן את החיסול ועמד מאחוריו, למרות שהחשד המידי הוא שלום דומרני, היריב המר, במשטרה לא ממהרים להצביע עליו בתור המארגן של החיסול..

בני שלמה בבית משפט

בני שלמה בבית משפט

הארבעה הובאו בערב כיפור להארכת מעצר, משטרה ביקשה להאריך את מעצרם בעשרה ימים ונציג המשטרה בדיון עו"ד אייל ז'ק אמר בדיון כי ישנם ממצאים פורנזיים בתיק.

עו"ד אייל ז'ק

עו"ד אייל ז'ק

הסנגורים שייצגו את החשודים, עורכי הדין אורי בר עוז, יוסף אשכנזי ונדיר ברנצ'י טענו בדיון בשם לקוחותיהם כי הם מכחישים כל קשר לאירוע. כמו כן טענו כי החשודים נתפסו לאחר 7 שעות ולא נתפסו מיד או בקרבת מקום ולכן אי אפשר לקשור אותם לאירוע.

עורכי הדין (משמאל): אורי בר עוז, יוסף אשכנזי ונדיר ברנצ'י

עורכי הדין (משמאל): אורי בר עוז, יוסף אשכנזי ונדיר ברנצ'י

השופטת מיטל חלפון נזריאן, כתבה בהחלטתה כי ישנו חשד סביר הקושר את החשודים והאריכה את מעצר שלושת החשודים ברצח  בשישה ימים ואת מעצרו של החשוד הרביעי בשלושה ימים. על זהותם של החשודים ישנו צו איסור פרסום.

אופיר ועמוס לביא. צילום: מוטי מילרוד

אופיר ועמוס לביא. צילום: מוטי מילרוד

בני שלמה, נחשב ליריבם המר של האחים עמוס ואופיר לביא מרחובות וכן של ראש ארגון הפשיעה, שלום דומרני, אף שבעבר הוא היה יד ימינו. לאחר מחלוקת שהתפתחה ביניהם, הקים בני שלמה ארגון פשיעה מתחרה ואז החלה היריבות הגדולה שכללה שורה של חיסולים וניסיונות חיסול.

שלום דומרני. צילום: מוטי קמחי

היריב המר. שלום דומרני. צילום: מוטי קמחי

בשנת 2015 נרצח אחיו של בני, שלום, בפתח ביתו במושב תלמים. ומאז נמשכו ניסיונות החיסול הדדיים בין בני שלמה לשלום דומרני שגבו קורבנות רבים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר