ילדה
צילום אילוסטרציה: freepik.com

"הסיוט של כל הורה": כשנתיים וחצי מאסר לעבריין מין שניסה לחטוף ילדה בכניסה לביתה באשקלון

הילדה עמדה בפתח ביתה שבשכונת אפרידר יחד עם אחיה הקטן כאשר פבלו אדריאן, עבריין מין בן 37, הרים אותה בידיו, סגר את פיה שלא תצעק והחל לרוץ. מאז, הילדה סובלת מסיוטים. הפרקליטות דרשה 5.5 שנות מאסר, השופט חשב אחרת

פורסם בתאריך: 15.9.22 10:17

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר אתמול 28 חודשי מאסר על עבריין המין פבלו אדריאן, תושב אשקלון זאת לאחר שהודה והורשע בניסיון לחטוף ילדה בת 12 ליד ביתה בשכונת אפרידר באשקלון. כמו כן, קבע כי יפצה את הילדה ב-15 אלף ש"ח.

המקרה הזה, כך עולה מגזר הדין גרם לנזק נפשי לילדה הקטנה. בתצהיר שהגישה לבית המשפט נכתב כי מאז המקרה החלה הילדה להסתגר לחשוש להיכנס למעלית לבד ולהימנע ממגע עם גברים. היא שיתפה כי באחד הימים בדרך לבית הספר חשה מבט של גבר זר והרגישה שהוא מתכנן לגשת עליה. היא הוסיפה כי היא כל כך פחדה ששמעה צליל באוזניה והיא פתחה בריצה אל רחוב שלא היה בדרכה.

אדריאן עצמו הביע את התנצלותו, מסר כי חש בושה על מעשיו, ביקש את סליחת משפחת הילדה וביקש את עזרת בית המשפט.

עו"ד ערן צרויה מפרקליטות מחוז דרום דרש להטיל על אדריאן עונש של 5.5 שנות מאסר, מאסר על תנאי וכן קנס ופיצוי לילדה.

השופט יובל ליבדרו חשב אחרת וכתב: "הנאשם ניסה לחטוף את הקטינה באור יום, ליד שער ביתה, מקום בו היא צריכה לחוש תחושת ביטחון ומוגנות, ובהחלט ניתן לומר שבמעשיו מימש הוא את תרחיש הבלהות של כל הורה. מכאן שגם מידת הפגיעה בתחושת בטחון הציבור היא משמעותית".

השופט יובל ליבדרו

השופט יובל ליבדרו. צילום: אתר הרשות השופטת

מנגד, ציין השופט: "נתתי דעתי גם לכך שהנאשם לא השלים את עבירת החטיפה ובחר בסופו של יום לחדול ממעשיו אף שעשה כן רק לאחר התנגדותה העיקשת של הקטינה ולבקשת הסליחה של הנאשם מהמתלוננת לאחר שהחליט שלא להמשיך במעשיו. כן נתתי דעתי למשכו של האירוע. אף שכאמור, עבור המתלוננת היה זה בוודאי בגדר 'נצח', הרי שבמישור האובייקטיבי, שאף הוא רלוונטי, בגזרת עבירות החטיפה, האירוע לא מתאפיין באריכות יתרה".

לאור זאת גזר השופט על אדריאן כאמור, 28 חודשי מאסר וכן שנה וחצי מאסר על תנאי ופיצוי בגובה 15 אלף ש"ח.

הרים אותה, סגר את פיה והחל לרוץ

זה קרה בחודש אוגוסט בשנה שעברה, לקראת סוף החופש הגדול. סמוך לשעה 20:30 שיחקה הילדה בת ה-12 יחד עם אחיה בן ה-3 בגן השעשועים בפארק הסמוך למקום מגוריהם באשקלון.

באותה עת יצא אדריאן לטייל בפארק עם שני כלביו כשהוא מרכיב משקפי ראיה ועוטה על פניו מסיכת קורונה שחורה ואוחז ברצועות כלביו. הילדה ואחיה הגיעו לאזור הבתים הסמוכים לפארק ופנו לשביל בין הבתים המוביל לביתם. בשלב כלשהו, אדריאן אשר היה במקום עם שני כלביו, הלך אחרי הילדים, עזב את רצועות הכלבים והם נותרו במקומם.

הוא התקרב אל הילדים והילדה שחשבה שאדריאן מתגורר במקום, בירכה אותו לשלום ופנתה עם אחיה לעבר שער ביתם הסמוך. ברגע שהם עמדו להיכנס בשער ביתם, התקרב אדריאן אל הקטינה מאחור כשגבה מופנה אל בטנו ואחז בה כך שבידו האחת הוא סתם את פיה בכוח, תוך שהוא מסב לקטינה כאב ובידו השנייה לפת את בטנה בכוח,  הוא סובב את הילדה כשפניה ופניו מופנים לכוון הפארק, הרים אותה והחל להתקדם אתה לעבר הפארק.

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

אחיה של הילדה אשר לא הרפה מידה נגרר אף הוא וכתוצאה מכך נקרע הכפכף אותו נעלה הקטינה ונותר על השביל. הילדה התנגדה למעשיו של אדריאן, בעטה בו ברגלה, משכה את ידו שכיסתה את פיה, והחלה לצרוח ולצעוק להוריה. חרף זאת הוא לא חדל ממעשיו וניסה להשתיק אותה באומרו "שששש", אך הילדה המשיכה להתנגד למעשיו בכל כוחה עד אשר השתחררה מעט מאחיזתו, נפלה על גבי השביל ונחבלה ברגליה.

אך אדריאן לא ויתר והמשיך לאחוז בילדה באותו האופן כשהוא סותם את פיה בידו, משך אותה בכוח וניסה להרימה ולגרור אותה מהמקום. היא צעקה ואמרה לאדריאן בעברית "זה בית שלי" ו"משטרה". בשלב הזה, אדריאן הרפה מהילדה, אמר לה סליחה, שחרר את אחיזתו בה, לקח את הכלבים ברצועותיהם וברח לכיוון הפארק. בד בבד, שכן אשר מתגורר בבית הסמוך שמע את צעקות הילדה שעה שהיה באותה עת בחצר ביתו, ניגש לראות את מקורן, צעק לעבר השביל "מה קרה" "מישהו צריך עזרה".

כתוצאה ממעשיו של אדריאן נגרמו לקטינה חבלות של ממש בדמות שפשופים על ברכיה ופצע בכף רגלה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר