צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

הרים אותה, סגר את פיה והחל לרוץ: הורשע עבריין מין שניסה לחטוף ילדה בת 12 באפרידר

הילדה בת ה-12 עמדה בפתח ביתה עם אחיה בן ה-3 כאשר פבלו אדריאן, עבריין מין בן 37, הרים אותה בידיו, סגר את פיה שלא תצעק והחל לרוץ. בזכות תושייתה של הילדה וההתנגדות שלה היא ניצלה. הוא טען כי לא רצה לחטוף אותה, אך בית המשפט הרשיע אותו

פורסם בתאריך: 13.6.22 11:25

     

בית המשפט המחוזי בב"ש קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע את הנאשם פבלו אדריאן, תושב אשקלון בכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום של נסיון חטיפה ותקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש.

זה קרה בחודש אוגוסט בשנה שעברה, לקראת סוף החופש הגדול. סמוך לשעה 20:30 שיחקה ילדה בת 12 יחד עם אחיה בן ה-3 בגן השעשועים בפארק הסמוך למקום מגוריהם ברחוב יוהנסבורג באשקלון.

באותה עת יצא אדריאן לטייל בפארק עם שני כלביו כשהוא מרכיב משקפי ראיה ועוטה על פניו מסיכת קורונה שחורה ואוחז ברצועות כלביו. הילדה ואחיה הגיעו לאזור הבתים הסמוכים לפארק ופנו לשביל בין הבתים המוביל לביתם. בשלב כלשהו, אדריאן אשר היה במקום עם שני כלביו, הלך אחרי הילדים, עזב את רצועות הכלבים והם נותרו במקומם.

רחוב יוהנסבורג באשקלון. צילום: מתוך גוגל סטריטוויו

רחוב יוהנסבורג באשקלון. צילום: מתוך גוגל סטריטוויו

הוא התקרב אל הילדים והילדה שחשבה שאדריאן מתגורר במקום, בירכה אותו לשלום ופנתה עם אחיה לעבר שער ביתם הסמוך. ברגע שהם עמדו להיכנס בשער ביתם, התקרב אדריאן אל הקטינה מאחור כשגבה מופנה אל בטנו ואחז בה כך שבידו האחת הוא סתם את פיה בכוח, תוך שהוא מסב לקטינה כאב ובידו השנייה לפת את בטנה בכוח,  הוא סובב את הילדה כשפניה ופניו מופנים לכוון הפארק, הרים אותה והחל להתקדם אתה לעבר הפארק.

אחיה של הילדה אשר לא הרפה מידה נגרר אף הוא וכתוצאה מכך נקרע הכפכף אותו נעלה הקטינה ונותר על השביל. הילדה התנגדה למעשיו של אדריאן, בעטה בו ברגלה, משכה את ידו שכיסתה את פיה, והחלה לצרוח ולצעוק להוריה. חרף זאת הוא לא חדל ממעשיו וניסה להשתיק אותה באומרו "שששש", אך הילדה המשיכה להתנגד למעשיו בכל כוחה עד אשר השתחררה מעט מאחיזתו, נפלה על גבי השביל ונחבלה ברגליה.

אך אדריאן לא ויתר והמשיך לאחוז בילדה באותו האופן כשהוא סותם את פיה בידו, משך אותה בכוח וניסה להרימה ולגרור אותה מהמקום. היא צעקה ואמרה לאדריאן בעברית "זה בית שלי" ו"משטרה". בשלב הזה, אדריאן הרפה מהילדה, אמר לה סליחה, שחרר את אחיזתו בה, לקח את הכלבים ברצועותיהם וברח לכיוון הפארק. בד בבד, שכן אשר מתגורר בבית הסמוך שמע את צעקות הילדה שעה שהיה באותה עת בחצר ביתו, ניגש לראות את מקורן, צעק לעבר השביל "מה קרה" "מישהו צריך עזרה".

כתוצאה ממעשיו של אדריאן נגרמו לקטינה חבלות של ממש בדמות שפשופים על ברכיה ופצע בכף רגלה.

במסגרת הסדר טיעון, הודה אדריאן במעשים אך טען כי אין להרשיע אותו בעבירה של ניסיון חטיפה כי הוא גרר את הילדה רק למרחק קצר והסביר כי לא רצה לחטוף את הקטינה ולכן יש להרשיעו רק בעבירת התקיפה.

היכל המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: אלירם משה

היכל המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: אלירם משה

בית המשפט המחוזי דחה את כל טענותיו של הנאשם, לרבות טענת הגנה מן הצדק, זאת רק על סמך טיעונים משפטיים, שהוצגו ע"י עו"ד ערן צרויה מפרקליטות מחוז דרום, מבלי להעיד עדים, וציין כך: "כדי לקבל את טענת הנאשם בעניין זה, היה על הנאשם להראות שבמקרים שבהם התגבשה מסכת עובדתית דומה לשלו… המאשימה נוהגת שלא להעמיד לדין בעבירה של חטיפה או נסיון חטיפה. היינו, שבמקרים שבהם אדם מבוגר מרים קטינה שאינו מכיר ממקום הימצאה, סוכר את פיה, אוחז בה בחוזקה, מתעלם מזעקותיה, הולך עימה לכוון אחר וממשיך לנסות ולעשות כן גם לאחר שזו נאבקת בו, המאשימה לא נוהגת להגיש כתב אישום בעבירת חטיפה או נסיון חטיפה. דא עקא, שבעניינו הנאשם לא הציג ולו מקרה אחד שבו הייתה מסכת עובדתית דומה שבה המאשימה נהגה אחרת, ולכן דין טענתו להידחות".

פבלו אדריאן הוא עבריין שהורשע בעבר בעבירות מין, רכוש ואלימות. הוא עלה לארץ מארגנטינה בשנת 2000 והתגורר בעבר בנצרת עילית ובקרית מלאכי. לפני שנתיים, הייתה ההרשעה האחרונה שלו בגין פריצות לבתים, ונגזרו עליו 5 חודשי מאסר בדרך של עבודות שירות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר