כלי נשק שנתפס בדירה. צילום: דוברות המשטרה

כלי נשק ושכפ"צים נתפסו בביתם של בכירים בארגון פשיעה ביישוב ניצן

שוטרי ימ"ר לכיש פשטו על ביתם של בכירים מארגון הפשיעה של בני שלמה, על רקע מאבקי הכנופיות באזור, ותפסו שם אקדח, תחמושת ושכפ"צים

פורסם בתאריך: 13.8.22 21:04

     

כשברקע ניסיונות חיסול ופגיעה בין ארגוני הפשיעה באזור ובעיקר אלה של שלום דומרני ובני שלמה, מנהלת המשטרה מערכה כנגד הארגונים הללו.

במסגרת המאבק המשטרתי, פשטו בליל שבת (לפנות בוקר) שוטרי ימ"ר לכיש יחד עם יחידות של המחוז הדרומי, בהם יחידת יואב ולוחמי מג"ב, על בית בישוב ניצן.

שכפ"צ שנתפס בדירה. צילום: דוברות המשטרה

בבית הזה מתגוררים שני חשודים המשתייכים לארגון הפשיעה של בני שלמה, וערכו במתחם הבית וסביבו חיפוש, שבמהלכו נתפס אקדח 9 מ"מ, תחמושת, וכן אפודי מגן גוף (שכפ"צים).

שני החשודים בשנות ה-20 לחייהם, הנם עבריינים המשפיעים באופן ישיר על מפת הפשיעה בכלל, ובדרום בפרט, והם נעצרו להמשך חקירה בימ"ר לכיש בחשד להחזקת נשק, אמצעי לחימה וקשירת קשר לפשע, והערב הם יובאו בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

כלי נשק שנתפס בדירה. צילום: דוברות המשטרה

"סיכול ההתחמשות לפנות בוקר של חברי ארגון פשיעה הפועל באזור לכיש, הנו תוצר מובהק נוסף של עבודה יצירתית ומדויקת של יחידות מרחב לכיש, כשבראש המאבק בפשיעה האלימה עומדת ימ"ר לכיש, שמזה תקופה ארוכה מייצרת חיץ בין הצדדים במטרה להציל חיי אדם", ציינו במרחב לכיש.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר