שלום דומרני. צילום: מוטי קמחי
שלום דומרני. צילום: מוטי קמחי

הדלפת המידע המשטרתי לארגון דומרני מסתעפת: עוד 3 עצורים בהם אחיו של השוטר

המשטרה עצרה שלושה חשודים נוספים בפרשה בה חשוד שוטר מג"ב בהדלפת מידע לארגון דומרני. מעצרם של השלושה, בהם אחיו של השוטר, הוארך

פורסם בתאריך: 7.3.22 23:19

עדכון אחרון: 8.3.22 07:16

     

היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש, עצרה שלושה צעירים תושבי האזור, בחשד למעורבות בהדלפת המידע המשטרתי לארגון הפשיעה של שלום דומרני.

כזכור, לפני מספר ימים נעצר שוטר מג"ב בחשד כי במסגרת עבודתו נחשף למידע סודי הנוגע למאבק של המשטרה בפשע המאורגן וכי הדליף אותו לארגון דומרני. מדובר בשוטר ששני הוריו היו שוטרים ותיקים.

שוטר מג"ב

שוטר מג"ב

את השוטר עצרה המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), אך הוא בוצע על רקע חקירה סמויה שניהלה ימ"ר לכיש במהלך השבועות האחרונים, לאחר שעלה חשד להעברת מידע על פעילות מבצעית משטרתית לגורמים פליליים.

חשוב לציין, כי במהלך החקירה הסמויה, חוקרי המשטרה שלטו באופן מלא במידע שהועבר לידיו של אותו שוטר, וזאת על מנת לוודא שאף פעילות מבצעית שתוכננה, לא נפגעת ולא מועברת לידי אותם גורמים עבריינים באופן בלתי מפוקח.

ממצאי החקירה הסמויה, הועברו כאמור באופן יזום ע"י משטרת ישראל למח"ש, שהחלו בחקירה גלויה.

משרדי מח"ש. צילום: אמיל סלמן

משרדי מח"ש. צילום: אמיל סלמן

שלושה שנעצרו כעת, חשודים כי הפעילו את אותו השוטר וקיבלו ממנו את המידע.

החשודים הם אחיו של השוטר, בן 22 מקרית גת וחבריו של האח: בן 20 מאשקלון ובן 22 ממושב נועם. השלושה הובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון בחשד לעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע; מתן שוחד ושיבוש מהלכי משפט, כאשר המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם בחמישה ימים.

נציג המשטרה בדיון בהארכת המעצר של האח, רס"ב שמעון ברץ, אמר כי על פי החשד, "השוטר לא פעל בריק וככל הנראה קיבל תמורה תמורת המידע שסיפק, לרבות בעת פעילות בזמן אמת. למעשה, עיקר החקירה והממצאים נחקרים ע"י מח"ש, אך, כאמור, החשודים, שלכאורה הפעילו את השוטר הינם אחיו וחבריו".

עוד הוסיף ברץ: "על פי החשד, לא מדובר במקרה ספונטני או אקראי אלא במשהו מתוכנן שמטרתו היא לפגוע בפעילות המשטרתית כנגד יעדים עברייניים, שלמיטב הבנתי וכעולה מהחומרים לחשוד/ים יש קשר כזה או אחר לאותה פעילות עבריינית. לא בכדי השוטר בחר לשלוח דווקא לאותם חשודים את המידע הרלוונטי ובזמן אמת".

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

הסנגורית שלו טענה בדיון כי מרשה משתף פעולה ואינו חושש ולכן נתן למשטרה את הקוד של הטלפון שלו על מנת שיהיה אפשר לבדוק אותו. היא טענה כי כל חטאו, הוא שמדובר באח של השוטר ובחברם של השניים האחרים.

דבריה אף קיבלו חיזוק בדיונים של חבריו, כאשר נציג המשטרה אמר כי מי שקיבלו את המידע באופן ישיר מהשוטר הם דווקא החברים מאשקלון וממושב נועם ולא אחיו של השוטר.

השופטת נגה שמואלי מאייר האריכה את מעצרם של החשודים בשלושה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר