חבילות הסמים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה
חבילות הסמים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

בני זוג מאשקלון נעצרו כשאספו חבילות עם סמים שהגיעו מחו"ל

משטרת ישראל בשיתוף חוקרי סמים של המכס, סיכלו ניסיון ייבוא מחו"ל של סמים במשקל כולל של כ-3 ק"ג, על ידי בעל ואישה תושבי העיר אשקלון. השניים נעצרו כאשר הגיעו לאסוף את החבילה במושב ברכיה הבעל טען כי הוא רק שליח, אך מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 21.2.22 13:40

     

ראשיתה של החקירה היא בדיווח שהתקבל מיחידת הסמים של המכס, שם אותרה חבילה שמקורה בחו"ל, ושעל פי החשד מכילה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנאביס וכן זרעים לשתילה וגידול קנאביס במשקל כולל של כ-3 ק"ג.

שוטרי תחנת קריית מלאכי שקיבלו את החבילה, החלו לבצע פעולות חקירה, ורקמו פעילות מבצעית שנערכה אמש במושב ברכיה. החבילות הוזמנו לכתובת מסוימת במושב שהיא סוג של נקודת מסירה של דברי דואר. למקום הגיעו בני זוג, בשנות ה50-60 לחייהם מאשקלון, וביקשו לקבל את החבילות ששווים נאמד בעשרות אלפי ש"ח. עם ביצוע המסירה זינקו עליהם שוטרים ועצרו אותם.

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

ביצוע מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

החשודים נחקרו במשטרה בחשד לעבירות של ייבוא וסחר בסמים מסוכנים, אך הבעל בחקירתו הסביר כי לאחיו יש חברת שליחויות והוא הלך בשליחות אחיו לקחת את החבילות ולהעבירם לאדם אחר. אלא שבמשטרה אומרים כי הוא גם ניהל שיח בעצמו עם מזמין החבילה, כך שלטענתם הוא ידע במה מדובר. לאור זאת, גם אחיו נלקח לחקירה במשטרה.

לאחר החקירה, שוחררו האח והאישה ואילו הבעל הובא להארכת מעצר בבית המשפט.

"החשוד מבקש למסור גרסה תמימה ומרחיקה, אם כי גרסתו יש בה להצביע על מעין עצימת עיניים", אמר רס"ב שימי ברץ, נציג המשטרה, "יחד עם זאת בשים לב לנסיבות הקיימות, ישנו חשד כי החשוד מעורב בקשר כזה או אחר עם המזמין העיקרי. לכן עלינו לבדוק את הדברים. אמנם החשוד הוא השליח בשם אחיו, אך לא ניתן להתעלם כי ביצע התקשרות או השיח עם המזמין האלמוני מצדו בזמן אמת ולכן גם ניגש לאסוף את החבילות".

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

סנגורו, עו"ד שרייבר טען בדיון כי יש לשחרר את מרשו, "מדובר בחשוד למעלה מגיל 60. גמלאי של הצבא ללא עבר פלילי. מדובר באדם שאני חושב שנחטא למטרה אם נשית עליו את נושא של עצימת עיניים… מדברים על היישוב ברכיה, ששם אמורים לקבל או לשלוח החבילות שזה מקום הטבעי. הוא לא פגש מישהו בצומת, או באיזה מקום… אני סבור שמדובר באזרח תמים שביצע את עבודתו לפרנסתו, ולראייה –אח שלו נחקר אתמול שהוא בעל החברה ושוחרר".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, אך השופטת אורית חדד קיבלה את הבקשה בחלקה והאריכה את מעצרו בשלושה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר