שר הדתות מתן כהנא. צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
שר הדתות מתן כהנא. צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

"יגמור כמו רבין": תושב אשקלון נאשם באיומים על השר מתן כהנא

בנימין דזנאשוילי תושב אשקלון נאשם כי איים לפגוע בשר הדתות מתן כהנא. בשנת 2019 הוא הואשם כי איים להרוג את השר אביגדור ליברמן עם רימונים שיזרוק על ביתו. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 6.1.22 18:56

     

ראשיתה של החקירה בתחנת אשקלון אמש, בעקבות תלונה שהתקבלה אודות איומים לפגיעה בשר הדתות, מתן כהנא. פעולות חקירה מהירות שביצעו חוקרי תחנת אשקלון, הובילו לאיתור זהותו ומענו של החשוד, בנימין דזנאשווילי, תושב אשקלון בן 50.

הוא נעצר בשעות הבוקר המוקדמות בביתו והובא לתחנת משטרת אשקלון לחקירה, הוא הודה כי התקשר ללשכת השר, אך הכחיש בחקירתו כי איים. לאחר חקירתו, הוגש נגדו כתב האישום על ידי שלוחת התביעות בלכיש של משטרת ישראל.

על פי כתב האישום, אתמול בשעה 11:00 או בסמוך לכך, התקשר דזנאשווילי מהטלפון הנייד שלו ללשכת השר לענייני דתות, שוחח עם עובדת הלשכה, תהילה הרוש וביקש ממנה שתעביר את דבריו לשר ובמועד זה איים עליה בפגיעה שלא כדין בגופו של השר בכך שאמר: "תגידי לו שיפסיק לפגוע ברבנות או ברבנים, אני אומר לך, בסוף הוא יגמור כמו רבין. מישהו יוריד אותו כי הוא פוגע ברבנים וברבנות. יש לו סתם כיפה על הראש והוא לא דתי בכלל".

ח"כ אביגדור ליברמן באשקלון

השר אביגדור ליברמן באשקלון

זו אינה ההסתבכות הראשונה של דזנאשוילי אשר נושא בעבר פלילי, מה עוד שבמקביל הוא מתנהל נגדו הליך פלילי בבית משפט השלום בת"א. הוא נאשם כי בשנת 2019 הוא איים הנאשם באוזניו של המוקדן, במוקד 100, אמיר רז בכך שהתקשר ואמר "עוד שעה בערך אני הולך לפוצץ את הבית של ליברמן, יש לי רימונים, אני ממלכד את כל הבית שלו ברימונים והוא לא יחיה עוד שעה אחת יותר".

מעצרו של דזנאשוילי הוארך היום על ידי בית משפט השלום באשקלון עד החלטה אחרת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר