תא שירותים. צילום אילוסטרציה
תא שירותים. צילום אילוסטרציה

"דחף של מציצנות": אישום נגד איש הייטק שהטמין מצלמה נסתרת בשירותי מתחם אירועים בדרום

הוא הוזמן למסיבת יום הולדת של חברה, והגיע לשם והטמין בתא השירותים מצלמה נסתרת מתוך "דחף מציצנות", לדבריו. 35 משתתפים תועדו כשהם מתערטלים ברגעים הכל כך אינטימיים שלהם. היום הוגש נגדו כתב אישום. "אני צריך לעזור לעצמי", הוא אמר בבית המשפט

פורסם בתאריך: 1.7.21 15:09

     

לפני כשבועיים נעצר תושב תל אביב, בן 34, בחשד שהטמין מצלמה נסתרת בשירותים של מתחם אירועים בדרום, סמוך לקיבוץ רוחמה. בחקירתו הוא הודה שיש לו "דחף של מציצנות" וזה מה שגרם לו לבצע את המעשה.

היום הוגש נגדו כתב אישום והוא מואשם בריבוי עבירות של מעשים מגונים וכן בעבירה של פגיעה בפרטיות. על פי כתב האישום שהוגש נגדו על ידי עו"ד חן עסיס לביא מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), במתחם אירועים ליד קיבוץ רוחמה התקיימה חגיגת יום הולדת פרטית בה היו כ-60 משתתפים ובהם הנאשם עצמו ולשימושם הועמדו שני תאי שירותים.

לפני שהחלה המסיבה הגיע הנאשם, כשבידו תיק רחצה ובו רמקול שבו מוסלקת מצלמה זעירה. מדובר היה במצלמה משוכללת שאליה היה מחובר כרטיס SIM עם סוללת גיבוי.

מעט לפני השעה שמונה בערב, הוא נכנס לאחד מתאים השירותים והניח את התיק על אדן החלון בתוך תא השירותים "וכיוון את המצלמה כך שתצלם את פנים תא השירותים, דהיינו תצלם את החוגגים שנכנסים לתא השירותים כשהם מתפשטים ועושים את צרכיהם. הנאשם עשה כן, במטרה לצלם את איבריהם האינטימיים של החוגגים בעת עשיית צרכיהם ובהמשך, לצפות בסרטונים שיצולמו", נכתב בכתב האישום.

המצלמה הסמויה עבדה ותיעדה את החוגגים במשך כמעט שלוש שעות ותיעדה כ-35 מהמשתתפים במסיבה. רק בשעה 22:50 נכנס לשם אחד החוגגים והבחין בתיק שהיה מונח על אדן החלון, הוא פתח אותו ואז הבחין במצלמה הסמויה והוציא את התיק מהשירותים.

ציוד הצילום שהותקן בשירותים. צילום: דוברות המשטרה

ציוד הצילום שהותקן בשירותים. צילום: דוברות המשטרה

אחד המשתתפים האחרים בחן את הסרטונים שבמצלמה ושם הוא ראה את הנאשם מציב את המצלמה בתא השירותים ומכוון אותה אל האסלה. הוא הציג את הסרטון לבעלת המסיבה והיא זיהתה אותו. במשטרה הצליחו לזהות רק חלק מהמצולמים בסרטון והם זומנו למסור עדות במשטרה.

בעקבות זאת נעצר הנאשם, תושב תל אביב שעובד כמהנדס תוכנה בחברה גדולה וידועה. הוא הודה בחקירתו שהצטייד מבעוד מועד במצלמה נסתרת ושהציב אותה בתוך תא שירותים במסיבה כדי לצלם את החוגגים כשפלג גופם התחתון ערום והם עושים את צרכיהם והסביר כי עשה זאת בעקבות ריגוש ודחף של מציצנות.

מעצרו הוארך מעת לעת, במשטרה סירבו לשחרר אותו למעצר בית ובדיון האחרון לפני הגשת כתב האישום, הגיעו הוריו וביקשו לשחרר אותו למעצר בית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"אני מאוד נרגשת, אני לא רגילה להיות בבית משפט ובטח לא בגלל הבן שלי", אמרה אמו לשופטת דורית בונדה, "אני עדיין בשוק ולא מבינה. אנו מושבניקים אוהבי ארץ ישראל. אני ובעלי מתנדבים וגם הבן שלי מתנדב. הוא עוזר לאנשים נכים בכיסאות גלגלים לשפר אותם, הוא סיים בהצטיינות בבן גוריון בב"ש כשהוא התנדב בשכונות מצוקה. עבודת הגמר שלו היו על חולי פרקינסון. אנו גרים במושב רחוק מהעיר. אני מבקש לשחרר אותו תחת פיקוחי. אין טעם שהוא יהיה במעצר. אני מוכנה להיות ערבה. אני חוששת לחייו מאוד".

היא פנתה לבן שלה ואמרה לו: "אנו מודעים לבעיה ואנו רוצים לעזור לך, גם החברים שלך רוצים לעזור לך. אני מבקשת שלא תשבר".

האם ביקשה מהשופטת לשחרר אותו ואמרה: "אני רוצה שהוא יהיה אצלי בבית ואני אחזק בו ואני אטפל בו. יש לי פסיכיאטר ופסיכולוג ואני רוצה להתחיל את הטיפול". אלא שבאותו היום הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב האישום והשופטת האריכה את מעצרו.

גם היום הגישה הפרקליטות, לצד כתב האישום, בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, "שכן קיים חשש שהמשיב יסכן את בטחון הציבור. חשש זה נובע מהעובדה שהמשיב, בשל דחף של מציצנות, הצטייד מבעוד מועד במצלמה נסתרת על מנת להציבה בתא שירותים, באירוע רב משתתפים, מתוך כוונה לצלם את החוגגים ברגעים פרטיים ואינטימיים. המשך ביצוע העבירה נמנע רק בשל ערנות של אחד החוגגים שנטל את המצלמה. אופי העבירה, נסיבותיה והתכנון המוקדם מלמדת על תעוזה ועל מסוכנות וככל הנראה גם על סטייה מינית המגבירים את מסוכנותו של המשיב כלפי הציבור", נכתב בבקשה.

בדיון שהתקיים בבקשת הפרקליטות התייצבו הוריו וביקשו לשחררו למעצר בית בביתם. הפרקליטות התנגדה ודרשה לערוך לו בדיקת מסוכנות לפני כן.

הנאשם עצמו דיבר בבית המשפט ואמר: "אני אשמח לחזור ולטפל בעצמי, צריך לעזור לעצמי".

השופטת מיטל חלפון נזריאן שדנה בבקשה, הסכימה לשחרר אותו למעצר בבית בבית הוריו תוך שהיא אוסרת עליו לעשות שימוש באינטרנט, טלפון סלולארי ומצלמה. כמו כן, נדרשו עבור שחרור ערבויות כספיות שונות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר