ציוד הצילום שהותקן בשירותים. צילום: דוברות המשטרה
ציוד הצילום שהותקן בשירותים. צילום: דוברות המשטרה

החשוד בצילום בשירותים במתחם אירועים: איש הייטק וחייל מצטיין מתל אביב

החשוד הודה בחקירתו כי התקין את המצלמה בשירותים במתחם האירועים אך טען שזאת פעם ראשונה שהוא עושה דבר כזה. מעצרו הוארך בחמישה ימים

פורסם בתאריך: 23.6.21 19:12

     

אתמול בבוקר נעצר תושב תל אביב, בן 34, בחשד כי התקין מצלמה נסתרת בשירותים של מתחם אירועים שליד קיבוץ רוחמה. היום הוא הובא לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.

החשוד, הוא איש הייטק שעובד כמהנדס תוכנה באחת מהחברות הידועות בארץ לפרסום ברשת האינטרנט. הוא בוגר אוניברסיטה ובמהלך השירות הצבאי שלו הוא קיבל מצטיין אלוף, בשל תוכנה שפיתח והביאה לצבא לחיסכון של כסף רב, כך מהפרופיל שלו ברשתות החברתיות.

בחקירתו הוא הודה במעשה והוא חשוד בעבירות של פגיעה בפרטיות והצבת מכשיר להאזנת סתר. "המשיב חשוד כמי שצילם ולהבנתי גם הקליט משתתפי מסיבה באחד ממקומות בדרום הארץ כאשר הוא היה מבין המשתתפים באותה מסיבה", אמר נציג המשטרה בדיון, "אנו מדברים על אירוע שהתרחש בחודש אפריל השנה ונחשף בשלב מאוחר יותר של התקופה בה ציינתי כרגע, מדובר במספר רב של קורבנות שעל פי החשד תועדו בזמן שהתפנו באותו מקום שהייתה המצלמה הנסתרת".

תא שירותים. צילום אילוסטרציה

תא שירותים. צילום אילוסטרציה

לדברי המשטרה הוא תיעד בשירותים אנשים שהוא מכיר, "מדובר בעשרות אנשים שככל הנראה מכירים אחד את השני מכיוון שהם היו באירוע של אחת מהמשתתפות ולצורך הדיון היום כולם מכירים את רובם, זה אנשים שהוא מכיר", נאמר בדיון. הוא כאמור הודה במקרה הזה, אך במשטרה בודקים אם היה מדובר בדפוס ואם הוא עשה דברים דומים בעבר.



סנגורו ביקש לשחרר אותו למעצר בית ואמר כי "לא מדובר בחשוד רגיל שנוהג להגיע לבית משפט, מדובר באיש הייטק, חייל מצטיין, הוא עשה טעות ומודע אליה אין ספק שבעתיד יצטרך לקבל את הטיפול הראוי".

השופטת דורית בונדה כתב בהחלטתה כי, "כעולה מתיק החקירה המשיב פעל להתקנת מצלמה סמויה בחדר שירותים באולם אירועים הממוקם באזור קיבוץ רוחמה. המצלמה שהותקנה בחדר השירותים נועדה לצלם את הנכנסים לחדר השירותים בעת שהייתם בחדר השירותים ובין היתר לחזות בנוכחים בעוד הם אינם עוטים פרטי לבוש. המשיב מאשר את החשדות המיוחסים לו כשבהתאם לחקירתו מטרת הצבת המצלמה הייתה על מנת לחזות בבאים ושבים מתא השירותים כשהם נכנסים לתא ומסירים את בגדיהם, כל זאת לצורך גירוי מיני. למרבה הצער, כתוצאה מהתנהלות המשיב צולמו באירוע המתועד עשרות קורבנות, נשים וגברים. חלק ניכר מהקורבנות כבר זוהו".



המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, השופטת כתבה כי מעשיו מלמדים על מסוכנות גבוהה והאריכה את מעצרו בחמישה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר