תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה
תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תושב אשקלון הודה ששיקר כשסיפר שערבים תקפו אותו

תושב אשקלון התלונן כי ערבים תקפו אותו בשכונת נווה דקלים ופצעו אותו. לאחר חקירה קצרה הוא הודה שהמציא את האירוע. כעת הוא חשוד במסירת הודעה כוזבת

פורסם בתאריך: 16.5.21 11:17

     

הבוקר הגיע אל מיון המרכז הרפואי ברזילי תושב אשקלון בן 37 ששסיפר כי הותקף על ידי ערבים בשכונת נווה דקלים. הוא הגיע עם חתך, במצב טוב. סיפור המקרה עורר תהודה רבה בעיר אשקלון, לאחר הדיווחים על כך בכלי התקשורת.

לאור אופי האירוע בית החולים עירב את המשטרה. שוטר שהגיע לחדר המיון ופגש את המתלונן, החל בתחקור ראשוני, לפיו מספר ערבים ניסו להתעמת עמו ברחוב, ולאור כך החל להימלט מהם, וככל הנראה כתוצאה מכך נחבל.

חדר מיון ברזילי. צילום: אורי קריספין

חדר מיון ברזילי. צילום: אורי קריספין

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, אלא שבמהלך החקירה עלו כמה שאלות על הסיפור עצמו והעתורר חשד כי הסיפור מומצא.

לאור זאת ערכו השוטרים כמה פעילויות חקירה שונות, בדקו בשטח וכן ערכו תחקור נוסף של המתלונן והציגו בפניו את הסתירות והתהיות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כעבור זמן קצר הודה האיש כי בדה את גרסתו שמסר תחילה למשטרה ובבית החולים, וכי הדבר לא התרחש במציאות. הוא הסביר כי מניעים אישיים גרמו לו לבדות את הסיפור. הפציעה עצמה ככל הנראה נגרמה לו בשל עבודה שביצע. לאור כך, חוקרי המשטרה חוקרים אותו כעת בגין מסירת הודעה כוזבת.



"במשטרה רואים בחומרה רבה את המקרה", נמסר מהמשטרה, "ביחוד לאור העובדה שבמהלך הימים האחרונים עושה המשטרה מאמצים נרחבים באמצעות אלפי השוטרים הפרוסים, להרגעת הרוחות בכלל הארץ, וכל דיווח שכזה מהווה באופן מידי ומסוכן זרז לאירועים נוספים שעלולים להתלקח. משטרת ישראל תפעל לטפל בחומרה באירועי אלימות, אך יחד עם זאת, תטפל בחומרה גם באלו הפועלים ללבות אותם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר