רמי סופר בישיבת מועצה
רמי סופר בישיבת מועצה

"לך תמכור אבטיחים": חבר המועצה דורש 300 אלף ש"ח פיצוי מסגן ראש העירייה באשקלון

סגן ראש העירייה, דורון נקשרי תקף את חבר המועצה במילים קשות והטיח בו בין היתר כי הוא מנסה "לסחוט את העירייה" ושלח אותו "למכור אבטיחים בבאסטה". סופר בתגובה דורש התנצלות ופיצוי בגובה 300 אלף ש"ח והתנצלות אחרת תגיע תביעה. נקשרי: "ציטטתי את סופר בעצמו"

פורסם בתאריך: 3.5.21 19:42

     

בתחילת חודש מרץ, התקיימה ישיבת מועצת עיר סוערת במיוחד, במהלכה תקף חבר המועצה, רמי סופר את התנהלות הנהגת העיר. מי שהגיב לו היה סגן ראש העירייה, דורון נקשרי, והוא עשה זאת במילים קשות.

"אתה לא תקבל פיצויים שלא כחוק, זה מה שאתה רוצה", אמר לו נקשרי, "אתה רוצה לסחוט את העירייה אתה רוצה לסחוט את עיריית אשקלון. אתה רוצה לסחוט… אתה היית בניגוד עניינים עם גיסך חיים סופר וכל מה שאתה עושה זה להשיג פיצויים ואתה לא תקבל כי זה לא חוקי… לך תמכור אבטיחים בבאסטה. לך. לך תמכור… אתה תשב ותצעק ביציע ואתה לא תקבל פיצויים, אתה לא תאיים על ראש עיר דרך האופוזיציה. אם אתה צריך פיצויים תלך לחיים סופר גיסך, הריב שלך עם חיים סופר זה שהוא גנב לך 600 או אתה גנבת לו, אתה היית בניגוד עניינים ואתה רוצה לסחוט ראש עיר דרך האופוזיציה, אתה לא תקבל שקל, אתה לא תגבה פה כסף שלא מגיע לך כחוק… אתה תתבע את המנכ"ל לשעבר חיים סופר שגנב לך 600 אלף שקל לטענתך".

גם סופר לא טמן ידו בצלחת וענה לו: "אתה לא ראוי לשבת פה… אם אתה חושב שפה זה עולם תחתון אתה טועה, פה זה לא עולם תחתון… מי שסחט את שמעוני".

לאור זאת, החליט סופר לשלוח לנקשרי מכתב התראה לפני הגשת תביעה. במכתב צוין כי סופר הינו פעיל ציבור למעלה מ-30 שנה ובמסגרת פעילותו הוא פועל למען טוהר המידות ואף חשף שחיתויות וניגודי עניינים בעירייה. "בזכות יושרו ומעשיו מרשנו נהנה משם טוב וממוניטין של אדם הגון, נקי כפיים וישר דרך. לאחרונה, במסגרת מאבק שהנך מנהל כנגד מרשנו, שנועד להשתיקו ולהרתיעו מהמשך מאבקו הציבורי למען מינהל תקין וטוהר המידות, הנך מכפיש את מרשנו, במטרה ברורה לבזותו ולפגוע בשמו הטוב ובמוניטין הרב שצבר", נכתב במכתב.

צפו בחילופי הדברים:

כמו כן, צוינו במכתב הדברים שאמר נקשרי לסופר, "דברי הבלע הנ"ל והשמצותיך כנגד מרשנו כמצוטט לעיל, מהווים הוצאה דיבה ושקר מפגיע, ונאמרו בכוונה תחילה על-מנת לפגוע בו להכפיש את שמו, לבזותו ולהשפילו בציבור. כמו כן, דברים אלו נועדו בבירור לפגוע במרשנו תדמיתית לקראת הבחירות הבאות, בין היתר כדי לפגוע במשרתו כחבר המועצה. כידוע לך היטב ובניגוד מוחלט לדבריך, מרשנו הינו אדם ישר ונקי כפיים, הנוהג בהתאם להוראות החוק, קלה כחמורה, לא סחט ואינו סוחט את ראש העיר או את העירייה, ולא גנב דבר ממר חיים סופר, או מכל אדם אחר. כמו כן, כידוע לך, מרשנו אינו עוסק במכירת תוצרת חקלאית ומכאן כי קריאתך לעברו "לך תמכור אבטיחים בבסטה" הינה קריאת גנאי שנועדה להשפילו ולבזותו. בנסיבות האמורות לעיל, מהווים דבריך שצוטטו לעיל עבירה פלילית ועוולה אזרחית של לשון הרע, בהתאם לחוק איסור לשון הרע".

עוד נכתב כי בעקבות פרסום הדברים נגרמו לסופר נזקים כבדים ובכלל זה נפגע שמו הטוב ומעמדו כאיש ציבור ונגרמה לו פגיעה בריאותית ועוגמת נפש רבה. במכתב מודגש כי לנקשרי אין חסינות מפני הדברים שאמר ומזכירים את התביעה שהגיש חבר המועצה לשעבר שלמה כהן נגד סגן ראש העיר דאז, אפי מור שלא זכה לחסינות.

סגן ראש העירייה, דורון נקשרי

סגן ראש העירייה, דורון נקשרי

"לאור האמור לעיל, הנך נדרש בזאת, כדלקמן – לפרסם הודעת התנצלות בכתב – אשר תוקרא בישיבת מועצת העיר הבאה ותפורסם בשני כלי תקשורת מקומיים ובערוץ טלוויזיה מקומי, לפי בחירת מרשנו, וכן בכל פלטפורמה שבה פורסמו הדברים הנ"ל – במסגרתה תתנצל בפני מרשנו ותודיע כי הנך חוזר בך באופן מוחלט מכל הדברים שנאמרו כלפי מרשנו וכי לא נפל רבב במעשיו. לפצות את מרשנו בסך של 300,000 ש"ח בגין הנזקים שנגרמו ושנגרמים לו ובגין הוצאותיו המשפטיות. ככל שלא תיענה לדרישה הנ"ל, בתוך 7 ימים מקבלת מכתבנו זה, ייאלץ מרשנו לנקוט הליכים משפטיים לאכיפת זכויותיו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נקשרי מסר בתגובה: "קיבלתי בגיחוך את מכתבו של מר רמי סופר אשר מצטט למעשה מילה במילה את עצמו. רמי סופר, עת כיהן בקדנציה הקודמת עמד בניגוד עניינים מול גיסו, מנכ"ל העיריה לשעבר חיים סופר. אין צורך להכביר במילים, שכן חבר המועצה רמי סופר מוכר במזג החם שלו. האיש, נטול השכלה, מנסה מזה תקופה ארוכה להתנגח בראש העירייה וחברי המועצה באמצעות הטחת האשמות שווא והדברים יתבררו כרצונו, בבית המשפט".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר