גלית צרפתי ובנה
גלית צרפתי ובנה

הסתתרה בין המיטות: כתב אישום נגד גלית צרפתי שחטפה את בנה

כתב אישום הוגש נגד האם שסירבה להעביר את בנה בן ה-5 למשמרות לאביו ונעלמה איתו. בזמן החיפושים היא שהתה בבית קרובת משפחה בקריית אתא ונמצאה שם כשהיא מסתתרת מתחת לשמיכות

פורסם בתאריך: 11.2.21 12:44

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד גלית צרפתי, בת 43, מהיישוב כוכב מיכאל, המייחס לה ביצוע עבירות של חטיפה ממשמורת והפרת הוראה חוקית.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אדווה וייצגן לוי, צרפתי ניהלה נגד אב בנה הקטין בן כ-5 הליכים רבים בבתי המשפט, וזאת במטרה לשלול ממנו את זכות המשמורת על בנו, וכל ערכאות המשפט קבעו כי אין לקבל את טיעוניה. צרפתי הפרה פעם אחר פעם את צווי בית המשפט לענייני משפחה, הקשורים בהסדרי הראיה בין האב לבנו, ובית המשפט לענייני משפחה השית על הנאשמת קנסות והוצא צו לעיכוב יציאת הקטין מהארץ.

גלית צרפתי

גלית צרפתי

בתאריך 06.12.20, ניתן פסק הדין בו הורה בהמ"ש לענייני משפחה כי המשמורת על הקטין תועבר לאב בתוך 10 ימים. הנאשמת הגישה ערעור על פסק הדין לבית המשפט המחוזי, אשר קבע, כי "העברת הקטין לידי המשיב תעשה ביום 20.01.21, לא יאוחר משעה 14:00". גם בקשת הערעור שהגישה צרפתי לבית המשפט העליון נדחתה, ואולם לפני מתן ההחלטה ברשות הערעור, החלה צרפתי לבצע פעולות שונות במטרה להכשיל את העברת המשמורת על הקטין לאב ולמנוע את העברת הקטין לאב באופן פיזי.

מכתב האישום עולה, כי צרפתי עשתה פעולות הכנה והסתרה שונות ובכלל זאת, משכה כסף מזומן מהכספומט, השאירה את רכבה בבית אביה והפסיקה את השימוש בטלפון הנייד שלה, הצטיידה במספר תיקים ומזוודה, לקחה עימה את הקטין ועברה איתו ממקום למקום כשהיא מסתירה אותו. היא התמקמה לבסוף בבית קרובת משפחה בקריית אתא.

במהלך כל שהותה עם בנה בדירת המסתור, לא יצאה צרפתי מפתח הדירה ולא הוציאה את הקטין, למעט פעם אחת. במהלך השהייה ביררה צרפתי עם קרובת משפחתה את האפשרות של מציאת מקום דיור עבורה ועבור הקטין, באזור קריית אתא.

גלית צרפתי ובנה

גלית צרפתי ובנה

בעקבות החיפושים הנרחבים שערכה משטרת ישראל, אותרה דירת המסתור וביום 21.02.5 הגיעו שוטרים, לדירת המסתור. קרובת המשפחה פתחה להם את הדלת ולאחר שהציגו בפניה תעודת שוטר, מסרה להם כי "זו טעות ואין אף אחד בבית". השוטרים אשר הבחינו בנעליים של ילד בבית, הציגו בפניה צו מעצר, ביקשו ממנה להיכנס, ואף מסרו לה כי הם מחפשים את צרפתי. אז השיבה קרובת המשפחה בבכי כי הנאשמת נמצאת בדירת המסתור.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במקביל, צרפתי שהבחינה בשוטרים שהגיעו, עלתה לקומה השנייה של הבית עם הקטין, שם התחבאה והחביאה עמה את הקטין מתחת לשמיכה בין שתי מיטות.  השוטרים מצאו אותם ועצרו את צרפתי. לאחר מכן, הועבר הקטין בליווי אמו ומשטרת ישראל לרשויות הרווחה, אשר העבירו אותו למשמורת אביו, שם הוא שוהה עד כה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. החקירה בוצעה ע"י תחנת שדרות וימ"ר לכיש במשטרת ישראל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר