גלית צרפתי ובנה
גלית צרפתי ובנה

הותר לפרסום: אם ובנה בן ה-5 נעדרים מזה כשבועיים

בית המשפט הורה לאם, תושבת כוכב מיכאל, להעביר את בנה בן ה-5 לידי אביו, אך היא לקחה אותו ונעלמה. חיפושים נרחבים מתנהלים כבר שבועיים וכעת המשטרה מבקשת את עזרת הציבור

פורסם בתאריך: 4.2.21 14:48

     

הותר כעת לפרסום כי משטרת ישראל חוקרת את היעלמותה של גלית צרפתי, בת 44, המתגוררת ביישוב כוכב מיכאל שבמועצה האזורית חוף אשקלון, יחד עם בנה כבן ה-5, וזאת על רקע צו שהוצא בבית המשפט.

גלית צרפתי

גלית צרפתי

בין הוריו של הילד, מתקיים כבר זמן רב סכסוך משפטי על רקע המשמורת שלו. החקירה עצמה נפתחה לפני כשבועיים והייתה תחת צו איסור פרסום, זאת לאחר שבית המשפט הורה להעביר את הילד בן ה-5 לחזקתו של אביו, אך אמו של הילד לא קיימה את הצו ומאז נעלמו עקבותיה וכן עקבותיו של הילד. במשטרה מעריכים כי הילד נמצא יחד עם האם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"מראשיתה של החקירה, משטרת ישראל מפעילה את מיטב חוקריה וכלל האמצעים הקיימים ברשותה בשיתוף גורמים מקצועיים נוספים, הכל במטרה לאתר את הילד בהקדם, לוודא את שלומו ובטחונו ולממש את החלטת בית המשפט", נמסר מהמשטרה.

כעת, הוחלט להתיר לפרסום את הסיפור ולבקש מהציבור מיד אשר יכול לסייע באיתור הילד או כל פרט היכול לסייע למשטרה לאתר את מיקומו או מיקומה של אמו, ולדווח על כך למוקד 100 של המשטרה או לתחנת שדרות בטלפון 08-6620456.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר