זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

הסדר טיעון לתושב אשקלון שדקר את חברתו בסכין: 20 חודשי מאסר

ואדים יפנוב דקר את חברתו בבטנה ובגבה רק בגלל שסירבה לצאת מהבית. במסגרת הסדר טיעון נגזרו עליו 20 חודשי מאסר בלבד ופיצוי גובה 3,500 ש"ח. "אני רוצה להתנצל אם עשיתי דבר לא טוב", אמר יפנוב בבית המשפט

פורסם בתאריך: 27.1.21 13:50

     

בימים אלה התעוררה סערה בארץ בעקבות הפרסומים על מגעים להסדר טיעון עם אביעד משה, שפצע קשות את אשתו שירה איסקוב. מקרה דומה הגיע לבית המשפט המחוזי בבאר שבע ושם אושר הסדר טיעון מקל מאוד עם תושב אשקלון שדקר את חברתו ופצע אותה, זאת לאור קשיים ראייתיים שיש בתיק.

על פי כתב האישום המתוקן שהוגש נגד יפנוב, ב-3 באוגוסט 2020, הוא שהה בביתו יחד עם בת הזוג שלו ועם אדם נוסף ושתו משקאות אלכוהוליים. בשלב כלשהו, מסיבה לא ברורה, ביקש יפנוב מבת הזוג שלו לצאת מהדירה. היא סירבה לצאת ונכנסה לאחד מחדרי הבית.

יפנוב זעם על כך, הלך אחריה, דחף אותה והפיל אותה ארצה. הוא גם שלף סכין ודקר אותה בגבה ובבטנה וגרם לה לנזק במעיים. וזה מה שראו כוחות מד"א שהוזעקו לדירה: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 45 שוכבת עם פציעות קשות בגופה. הענקנו לי טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, וטיפול תרופתי, ופנינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה", סיפרו פראמדיק מד"א ניסים קרילקר וחובש רפואת חירום דביר בריבו.

היא הובהלה למרכז הרפואי ברזילי ושם היא נזקקה לניתוח ואשפוז למשך מספר ימים.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

כנגד יפנוב הוגש כתב אישום בעבירה של תקיפה בנסיבות מחמירות והוא נותר במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אלא שבפרקליטות, כך הם הסבירו, התגלו קשיים ראייתיים מאחר וכל השלושה היו שיכורים בזמן המעשה והעדות היחידה היא העדות של הקורבן שזכרה חלק מהאירוע וגם היא נגבתה ממנה כאשר הייתה תחת טשטוש. בנוסף, הסכין שבאמצעותה דקר יפנוב את חברתו, לא נמצאה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לאור הקשיים הללו גיבשו הצדדים הסדר טיעון, במסגרתו ישונה סעיף העבירה לפציעת בן זוג, ועל יפנוב יגזרו 20 חודשי מאסר שאותם סופרים מיום המעצר שלו לפני 5.5 חודשים.

הקורבן התנגדה בהתחלה להסדר הטיעון שהתגבש, אך בפרקליטות שוחחו איתה והסבירו לה את הקשיים הראייתיים ורק אז היא החליטה שהיא מסכימה להסדר.

השופט יובל ליבדרו מבית המשפט המחוזי בבאר שבע, אישר את הסדר הטיעון, לא לפני שביקר אותו, "ההסדר אליו הגיעו הצדדים מקל עד מאוד עם הנאשם. דקירת בת זוג ופציעתה מצדיקים ענישה מוחשית וכואבת בדמות מאסר לתקופה ממושכת מזו אשר עליה הסכימו הצדדים", כתב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בנוסף לעונש המאסר נגזרו על יפנוב חודשי מאסר על תנאי וכן פיצוי כספי בגובה 3,500 ש"ח לקורבן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר