זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

אשקלון: דקר ופצע את חברתו כי סירבה לצאת מביתו

פורסם בתאריך: 11.8.20 11:31

     

תושב אשקלון מואשם כי דקר בסכין את חברתו ופצע אותה קשה מאחר וסירבה לצאת מביתו. כתב האישום נגדו הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על ידי עו"ד חימנות חנה מוצ'ה מפרקליטות מחוז דרום.

בת הזוג הפצועה סיפרה בעדותה ממיטתה בבית החולים ברזילי כי היא ישבה בביתו של בן זוגה, ואדים יפנוב, בן 42, ועם שותפו לדירה ושתו משקאות משכרים. לפתע הורה לה יפנוב להסתלק מביתו. היא בתגובה, נכנסה לאחד החדרים בדירה בתקווה שיעבור  הזעם, אך הוא לא ויתר לה והלך  אחריה,  דחף  אותה והפיל אותה ובעוד היא  שוכבת על הרצפה,  דקר  אותה  בבטנה  ובגבה.

סכין. צילום ארכיון

סכין. צילום ארכיון

על פי כתב האישום, בת הזוג הפצועה ניסתה להתקשר למשטרה ממכשיר הטלפון הסלולארי שלה אך יפנוב אחז בידה בכוח ומנע ממנה לחייג. שותפו לדירה שראה אותה שרועה על הרצפה ומדממת היה זה שהזמין את כוחות ההצלה.

כאשר המשטרה הייתה בדרך לדירה, מיהר יפנוב להשליך את הסכין מהחלון ושלטוף את הרצפה. הסכין נמצאה מאוחר יותר על ידי השוטרים, בין השיחים מתחת לחלון הדירה כשהיא מגואלת בדם.

יפנוב בחקירתו מסר כי מה שהוא זוכר זה רק שהוא, בת הזוג והשותף לדירה שתו משקאות משכרים וכי אינו זוכר דבר מאירוע הדקירות, זאת מאחר והיה שיכור לגמרי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כתב האישום מייחס ליפנוב ביצוע עבירה של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות.

בנוסף, הודגשה בקשה להארכת מעצרו של יפנוב עד לתום ההליכים נגדו זאת מאחר "שקיים חשש שהמשיב יסכן את בטחון הציבור. חשש זה נלמד מהתנהגות המשיב אשר שתה משקאות אלכוהוליים, תקף את בת זוגו, דקר אותה עת הייתה מוטלת על הרצפה נטולת הגנה, בבטנה ובגבה, וגרם לה לחבלות חמורות", נכתב בבקשה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר