אופיר ועמוס לביא. צילום: מוטי מילרוד
אופיר ועמוס לביא. צילום: מוטי מילרוד

סכסוך בין ארגוני פשיעה: נעצרו באשקלון חשודים עם אקדח טעון

החשודים אותרו בדירת מסתור כשהם מחזיקים באקדח טעון. במשטרה חושדים כי מדובר בסכסוך בין כנופיות בו מעורב ארגון הפשיעה של האחים לביא מרחובות

פורסם בתאריך: 7.1.21 15:16

     

הסכסוכים בין ארגוני הפשיעה מסלימים. לפני כשבועיים, בתאריך 26.12, התרחש אירוע ירי באזור שכונת גבעת הפרחים באשקלון. במשטרה חושדים כי הירי בוצע במסגרת סכסוך בין כנופיות המשתייכות לארגוני פשיעה, בהם ארגון הפשיעה של האחים לביא מרחובות. לאחים לביא סכסוכים שונים בעולם התחתון, בין היתר עם ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה ממושב חלץ.

האקדח הטעון שנמצא בדירת מסתור. צילום: דוברות המשטרה

האקדח הטעון שנמצא בדירת מסתור. צילום: דוברות המשטרה

בעקבות הירי התקבלו במשטרה דיווחים על כך ולמקום הוזעקו ניידות משטרה והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש. חוקרי המשטרה והמז"פ אספו בזירה ראיות וממצאים ובמקביל הופעלו מאמצי מודיעין גלויים וסמויים במטרה להתחקות אחר זהות המעורבים באירוע הירי, לאחר שנמלטו מהזירה ככל הנראה לדירת מסתור.

עם התקדמות החקירה, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את זהות המעורבים שעל פי החשד ביצעו את הירי על רקע סכסוך פלילי בין כנופיות בו מעורב על פי החשד, הארגון של האחים לביא, וכן לאתר את מיקומה של דירת המסתור בה ככל הנראה שהו במהלך השבועיים האחרונים.

לפני שעה קלה, עם מתן האות, פשטו חוקרי ימ"ר לכיש יחד עם בלשי תחנת אשקלון על דירת המסתור, בה איתרו את שני החשודים בשנות ה-20 לחייהם, כשברשותם אקדח טעון, והם נעצרו לחקירה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




באותו היום התרחש אירוע ירי נוסף, ברחוב ז'בוטינסקי, בעקבותיו נעצר חשוד אחר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר