אילוסטרציה א.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE
אילוסטרציה א.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

שלח אזהרה? נעצר חשוד בירי לעבר בניין באשקלון

הצעיר החשוד טען כי בילה בשבת בצפון הארץ אלא שהמשטרה ידעה בדיוק מתי נכנס לעיר - כשעה לפני אירוע הירי. אז מה שכנע את השופטת לשלוח אותו למעצר?

פורסם בתאריך: 28.12.20 15:15

     

אירועי הירי בישראל כבר הפכו לתופעה שבשגרה, רק היום נרצחו בכביש 6 שני בני אדם במהלך ירי שבוצע לעברם מרכב חולף וגם באשקלון אירעו לאחרונה מקרי ירי כשהאחרון בהם רק במוצאי שבת האחרונה.

קצת לפני השעה 23:00 התקבל דיווח על אירוע ירי לעבר בניין מגורים ברחוב ז'בוטינסקי. השוטרים הוזעקו למקום ואיתרו אדם אשר שמע את הירי ונמלט לתוך הבניין מחשש להיפגע ואף לא הספיק לכבות את רכבו. במקום המשוער איתרו השוטרים שני תרמילים של התחמושת שנורתה.

רחוב ז'בוטינסקי. מתוך גוגל סטריט וויו

רחוב ז'בוטינסקי. מתוך גוגל סטריט וויו

חוקרי תחנת אשקלון החלו לחקור את המקרה שהיה יכול להסתיים בעוד רצח כאשר ההנחה היא שהרקע הוא פלילי.

אתמול הצליחה המשטרה לעצור חשוד בירי, עבריין תושב אשקלון, אשר בכלל טען להגנתו שהיה בשבת עם משפחתו בצפון והגיע לעיר במוצאי שבת, אלא שבמשטרה משוכנעים כי החשוד הגיע לפני המקרה לעיר וכשעה לאחר שחזר לעיר בוצע הירי, כך שהאליבי שלו לא מנקה אותו ממעורבות במעשה.

בדיון להארכת מעצרו סירב נציג המשטרה לחשוף בפני סנגורו של החשוד איזו ראייה יש בידיהם שקושרת את החשוד למקרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הסניגור עו"ד נס בן נתן טען כי המשטרה אינה יכולה להצדיק את המשך מעצרו של החשוד בשל מידע מודיעיני בלבד וביקש לשחרר את לקוחו לחלופת מעצר. אלא שנציג המשטרה הפנה את השופטת דורית בונדה לדו"ח החקירה הסודי שלדבריה מלמד על כך שאכן יש חשד סביר שהחשוד אכן מעורב או אפילו ביצע את הירי.

השופטת הוסיפה לשיקוליה את עברו של החשוד, "מדובר במשיב אשר אוחז בעבר פלילי עשיר בתחום הסמים אך לצד זה קיימות אף הרשעות בעבירה של זיוף, קבלת דבר במרמה וכן עבירת רכוש. עבר זה מלמד על יחסו של המשיב לחוק ומעצים את עילת המסוכנות", כתבה השופטת בונדה.

מעצרו של החשוד הוארך עד מחר כאשר על המשטרה להמשיך למצות את החקירה עד תום ולהביא ראיות יותר משמעותיות בטרם ישוחרר החשוד לחלופת מעצר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר