אילוסטרציה: מוטי מילרוד
אילוסטרציה: מוטי מילרוד

שוב: תושב אשקלון חשוד בביצוע עבירות מין באישה מוגבלת

במשטרה חושדים כי האיש זיהה שהאישה מוגבלת וניצל את מצבה על מנת לקחת אותה לביתו. שם על פי החשד הוא ביצע בה מעשים מיניים, אך הטענה היא כי גם אם חלקם בוצעו בהסכמה, הם בוצעו תוך ניצול מצבה של האישה. רק בשבוע שעבר אירע מקרה דומה באשקלון

פורסם בתאריך: 21.12.20 14:08

     

משטרת אשקלון עצרה אתמול תושב אשקלון בן 34, וזאת בחשד כי ניצל מינית אישה בעלת מוגבלות.

מחקירת המשטרה עולה כי מדובר באישה שבשל מצבה נמצאת תמיד בהשגחה על ידי בני משפחתה, אך ביום חמישי האחרון היא הייתה ללא השגחה ועמדה לבדה ברחוב. במשטרה חושדים כי האיש שראה אותה כך, זיהה זאת וניצל את מצבה ולקח אותה לביתו. בדרך לביתו הוא קנה לה בקבוק שתייה והחמיא לה, ובאחת ממצלמות האבטחה בדרך, מתועד כי הוא מושך אותה בידה.

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

עוד חושדים במשטרה כי בבית הוא ביצע בה מעשים שחלקם בניגוד לרצונה, אך הטענה היא כי גם אם ישנם מעשים שנעשו בהסכמה, הרי שהם בוצעו תוך ניצול מצבה של הקורבן.

רק לאחר האירוע, משתפת האישה את בני משפחתה במה שחוותה והיכן זה קרה. לאחר הגשת התלונה במשטרה נעשו ניסיונות לאתרו ובשלב הזה הוא הגיע למשטרה והסגיר את עצמו. בחקירתו הוא רק אמר כי היה שם וטען שהיא זו שהלכה אחריו "והיה מה שהיה". מלבד זאת הוא שמר על זכות השתיקה.

הבוקר הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, שם טען סנגורו כי זה שהלקוח שלו אמר "היה מה שהיה" אין זה אומר כי הוא הודה במעשים וטען כי לא נעשו בדיקות DNA.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו בשבעה ימים, אך השופטת דורית בונדה האריכה את מעצרו בארבעה ימים.

רק בתחילת השבוע שעבר, אירוע מקרה דומה כאשר בעל עסק מאשקלון נעצר בחשד כי ביצע עבירות מין בצעירה מוגבלת שנכנסה לחנות שלו. מעצרו הוארך בשלושה ימים ולאחר מכן הוא שוחרר לביתו על ידי בית המשפט.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר