עצור. צילום: דוברות המשטרה
עצור. צילום: דוברות המשטרה

חשד: בעל עסק תקף מינית צעירה מוגבלת שנכנסה לחנותו

לפי גרסתה היא נכנסה לחנות והוא בתואנה של קורונה החליט לסגור את הדלת, דחף אותה לספה וביצע בה מעשים מגונים. האיש זומן אתמול לתחנת המשטרה, הכחיש את המיוחס לו והבוקר האריך בית המשפט השלום באשקלון את מעצרו בשלושה ימים. החקירה נמשכת

פורסם בתאריך: 14.12.20 10:31

עדכון אחרון: 14.12.20 10:49

     

שוטרי משטרת אשקלון עצרו אמש גבר בן 41, נשוי ואב ל-2, בעל חנות צילום בעיר בחשד שביצע מעשים מגונים בצעירה תושבת העיר בת 23, בעלת מוגבלות, כשזו שנכנסה לחנותו.

על פי מידע שהגיע לכאן דרום, המקרה התרחש לפני שבועיים. לפני שבוע היא הגיעה לתחנת המשטרה והגישה תלונה, אז הבין החוקר שהצעירה סובלת ממוגבלות שמצריכה את התערבותו של חוקר ילדים.

על פי החשדות היא נכנסה לחנות הצילום שבבעלותו, הוא סגר אותה בתואנה של קורונה. אז, על פי החשד כמובן, דחף אותה לספה, אמר לה אמירות מיניות וביצע בה מעשה מגונה פיזי.

 

לאחר חקירתה על ידי חוקר ילדים זומן הגבר לתחנת המשטרה ושם נחקר ארוכות והכחיש את המיוחס לו. לאחר שעות של חקירה הוחלט להותיר אותו עצור ולהמשיך ולבצע עוד כמה פעולות חקירה כמו חקירת לקוח שהיה בחנות לפני שהצעירה נכנסה אליה וכן לבדוק את קיומו של תיעוד במצלמות האבטחה של החנות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הבוקר הובא החשוד לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים.

השופט אבשלום מאושר, שופט בית משפט השלום באשקלון החליט בתום הדיון בו שמע את עמדת המשטרה ואת עמדתו סניגורו של החשוד להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר