האקדח שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

אקדח ורימון משודרג: שני צעירים תושבי אשקלון נתפסו עם אמצעי לחימה

תושב אשקלון נתפס כשבידו תיק ובו אמצעי לחימה, להגנתו טען כי אדם אחר שלח אותו לקחת את התיק וכי הוא לא ידע מה יש בו. המשטרה עצרה גם את האדם האחר ואף ערכה עימות בין השניים. מעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 17.5.20 09:18

     

כשאמצעי לחימה כמו רימון אליו מוצמדים עשרות מסמרים גדולים או אקדח נתפסים אצל אנשים שאינם מורשים לעסוק בכך או מזוהים עם העולם התחתון ההערכה היא שהיעוד שלהם הוא לעוד אירוע פלילי שהתרחשותו עלולה לקפח גם את חייהם אזרחים תמימים.

ביום חמישי בלילה נערכה פעילות מבצעית של בלשי משטרת ישראל ולוחמי יס"מ באשקלון. הבלשים הגיעו לכתובת בשכונת שמשון, שם היה להם מידע על תיק ובו אמצעי לחימה מסוכנים אשר הושאר בארון חשמל סמוך לבניין מגורים. בשלב כלשהו הם הבחינו בצעיר מגיע למקום ולוקח את התיק. הם יצאו ממסתורם במהירות וקראו לצעיר לעצור. הוא זרק את התיק וניסה להימלט אלא שנתפס בתוך רגעים.

בתוך התיק היו אקדח 9 מ"מ עם כדורים ורימון הלם עם מסמרים שמחוברים אליו.

רימון ההלם מצופה מסמרים שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

מדובר בצעיר בן 20 המתגורר בבניין הסמוך. לשאלות הבלשים הוא מסר להם את שמו של צעיר אחר, אשר מתגורר איתו באותו הבניין ואשר ביקש ממנו לקחת את התיק. הוא אפילו הראה להם את ההודעות שהוא שלח לו כדי שיאסוף את התיק מהמקום. החוקרים עלו לביתו של הצעיר הנוסף, תושב העיר בן 23 שקשור להחזקת אמצעי לחימה.

שני החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, הועברו לחקירה במשטרת אשקלון. ביום שישי האחרון התקיים דיון בבית משפט השלום באשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"מדובר פה באדם ש'נוצל' ולמעשה אין לו ולא היתה לו שום כוונה פלילית לשאת את הנשק", אמר סנגורו של החשוד הצעיר כשהתייחס לכך שהוא נשלח לשם על ידי מישהו אחר ולא ידע מה יש בתיק.

"בעת הזו, אני מתקשה לקבל את גרסתו התמימה של החשוד", כתב השופט יהודה ליבליין והורה להאריך את מעצרו עד ליום שלישי הקרוב.

החקירה נמשכת.

ממשטרת ישראל נמסר הבוקר "אנו ממשיכים במאבק הנחוש בנגע האלימות והחזקת האמל"ח הלא חוקי וזאת למען בטחון האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר